![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 3-January 10 მომხმარებელი № 686 ![]() |
ძალიან მომწონს ლეგასი ბ4 ყიდვა მინდა და მაინტერესებს რამდენად გამძლე მანქანაა, ხომ არ გამაწვალებს პროფილაკტიკებით. და კიდევ ტურბინიანი ძრავი არ მინდა, ვფიქრობ ატმოსფერულ 3.0-ზე 2002 წლიანზე, მონაცემებით უწერია რომ 9.1 ლ წვავს 100-ზე, ვინმემ ხომ არ იცით რამდენს წვავს რეალურად ?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
რო ვადარებთ 3.0 უტურბინოს და 2.0 ტურბინიანს სულ მაინტერესებსხოლმე რატო უნდა მოინდომო ადამიანმა იყიდო მაინც და მაინც ლეგასის 3.0 რიტი ჯობია ის თუნდაც ა4-ს? რახან უტურბინოა გამძლეა მაგიტომ უნდა იყიდო? ტურბინიანთან შედარებით რო არაეკონომიურია მაგას ლაპარაკიც არ უნდა. ეკონომიური სიარულით ვერ ჩამოვა 2.0 ტურბინიანის დონეზე და გაზაობითაც ტურბინიანი და უტურბინო ერთნაირად დაწვავს მარა უტურბინო ტყუილა დაწვავს.
ციტატა(maxouni @ 4th January 2010 - 00:51) [snapback]71464[/snapback] იაპონელები სულელები კი არ არისნ 3.0 ლეგასის ფასში ტურბინიან ლეგასის + ტურბინიან ფორესტერს რომ იძლევიან. ეგ არაფერს არ ნიშნავს, უბრალოდ ბაზარი არეგულირებს ფასს როცა ნახმარ მანქანას ეხება საქმე. ცოტაა ეგ უნიათო 3.0ები გამოშვებული და იმიტოა ძვირი. აგერ უბრალოდ შევადაროთ რო ობიექტურები ვიყოთ. ლეგასი 2002 წლიანი 3.0 : 220 ცხენი 6000 ბრუნზე, 289NM 4400ბრუნზე 2000წლიანი A4 220ცხენი აქვს მარა ატმო ლეგასისგან განსხვავებით ტორქი აქვს 300 3200აბაროტზე RSK: 280ცხენი 6500ბრუნზე და 343NM 5000ზე. (ეს ამ ჩამონათვალიდან ყველაზე მაგარია ![]() მეზარება ეხლა ჩამოთვლა მარა უამრავი მანქანაა რომელიც 4X4ზეა და ატმოსფერულ ლეგასს ჯობია მატორითაც და ხშირ შემთხვევაში კომპორტითაც არ მესმის რატომ უნდა გააკეთო ადამიანმა ლეგასის სასარგებლოდ არჩევანი. იმედია თემის ავტორი სწორ არჩევანს გააკეთებს და ზედმეტ ფულს არ გადაიხდის უფრო ნაკლებ ცხენებში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mixa @ Jan 4 2010, 02:51) [snapback]71480[/snapback] რო ვადარებთ 3.0 უტურბინოს და 2.0 ტურბინიანს სულ მაინტერესებსხოლმე რატო უნდა მოინდომო ადამიანმა იყიდო მაინც და მაინც ლეგასის 3.0 რიტი ჯობია ის თუნდაც ა4-ს? რახან უტურბინოა გამძლეა მაგიტომ უნდა იყიდო? ტურბინიანთან შედარებით რო არაეკონომიურია მაგას ლაპარაკიც არ უნდა. ეკონომიური სიარულით ვერ ჩამოვა 2.0 ტურბინიანის დონეზე და გაზაობითაც ტურბინიანი და უტურბინო ერთნაირად დაწვავს მარა უტურბინო ტყუილა დაწვავს. ეგ არაფერს არ ნიშნავს, უბრალოდ ბაზარი არეგულირებს ფასს როცა ნახმარ მანქანას ეხება საქმე. ცოტაა ეგ უნიათო 3.0ები გამოშვებული და იმიტოა ძვირი. აგერ უბრალოდ შევადაროთ რო ობიექტურები ვიყოთ. ლეგასი 2002 წლიანი 3.0 : 220 ცხენი 6000 ბრუნზე, 289NM 4400ბრუნზე 2000წლიანი A4 220ცხენი აქვს მარა ატმო ლეგასისგან განსხვავებით ტორქი აქვს 300 3200აბაროტზე RSK: 280ცხენი 6500ბრუნზე და 343NM 5000ზე. (ეს ამ ჩამონათვალიდან ყველაზე მაგარია ![]() მეზარება ეხლა ჩამოთვლა მარა უამრავი მანქანაა რომელიც 4X4ზეა და ატმოსფერულ ლეგასს ჯობია მატორითაც და ხშირ შემთხვევაში კომპორტითაც არ მესმის რატომ უნდა გააკეთო ადამიანმა ლეგასის სასარგებლოდ არჩევანი. იმედია თემის ავტორი სწორ არჩევანს გააკეთებს და ზედმეტ ფულს არ გადაიხდის უფრო ნაკლებ ცხენებში ![]() გეთანხმები, მარჯვენარულიანი იაპოშკის მუღამი იმაშია რომ უნიკალური მონაცემები აქვს მისაღებ ფასში, თორემ უბრალოდ კომფორტული ატმოსფერნიკი თუ გინდა, მშვენიერი ალტერნატივა არის BMW 330i ან თუ მაინცდამაინც AWD გინდა, მაშინ A4 3.0 ძრავით ![]() ერთადერთი გამონაკლისი არის 2003 წლის 3.0 Lancaster რომელიც სულ სხვა განზომილებაა და მონაცემებიც უკეთესი აქვს ძველ ატმოსფერულ ლეგასისთან შედარებით ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 3-January 10 მომხმარებელი № 686 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 4 2010, 12:05) [snapback]71503[/snapback] გეთანხმები, მარჯვენარულიანი იაპოშკის მუღამი იმაშია რომ უნიკალური მონაცემები აქვს მისაღებ ფასში, თორემ უბრალოდ კომფორტული ატმოსფერნიკი თუ გინდა, მშვენიერი ალტერნატივა არის BMW 330i ან თუ მაინცდამაინც AWD გინდა, მაშინ A4 3.0 ძრავით ![]() ერთადერთი გამონაკლისი არის 2003 წლის 3.0 Lancaster რომელიც სულ სხვა განზომილებაა და მონაცემებიც უკეთესი აქვს ძველ ატმოსფერულ ლეგასისთან შედარებით ![]() ![]() გეტყვი რატომაც მირჩევნია იაპონური გერმანულს. ჯერ ერთი რომ უბრალოდ მომწონს სუბარუ ლეგასი, და მეორე მე ეხლა მყავს აუდი ა4, 2.8 ქუადრო. როგორც მანქანა არ ვემდური მაგრამ სერვისია ძალიან ძვირი და ხშირად ითხოვს პროფილაქტიკაში შესვლას, მოვლის მხრივ გააჩნია უდიდესი ნაკლი, პატრონისთვის, რომ პერედოკში აქვს მთელი ორკესტრი ნაწილების, ჯერ მარტო მაგის 8 გიტარა რად ღირს. თანაც ისეთ მდგომარეობაში მყოფი მანქანა, როგორიც იაპონური იქნება, სხვა დაგიჯდება სამჯერ უფრო ძვირი რაც შეეხება ატმოსფერულს და ტურბინიანს, ჩემს მაგალითზე გეტყვით რომ ჩემი 2.8 წვავს უფრო ნაკლებს, ვიდრე ჩემი მეგობრის 1.8ტურბო. ანუ გამოდის რომ 2.8 -ს წვა აქვს ან ნაკლები , ან ცუდ ვარიანტში იგივე, და რესურსი კი გაცილებით მეტი, სიმძლავრეც მეტი, ანუ რა აზრი აქვს მაშინ ტურბინას ამ შემთხვევაში, ტყუილი ფულის ხარჯვაა ტურბინის გაკეთებაში, რაც შეეხება სუბარუს ტურბინიანი კი უფრო მძლავრია, მაგრამ ზედმეტ 40 ცხენს მირჩევნია რესურსის სიხანგრძლივე |
|
|
![]() ![]() |