IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასი ბ4
D1m@
გამოხმაურება Jan 3 2010, 23:14
გამოხმაურება #1


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3
რეგისტრ.: 3-January 10
მომხმარებელი № 686




ძალიან მომწონს ლეგასი ბ4 ყიდვა მინდა და მაინტერესებს რამდენად გამძლე მანქანაა, ხომ არ გამაწვალებს პროფილაკტიკებით. და კიდევ ტურბინიანი ძრავი არ მინდა, ვფიქრობ ატმოსფერულ 3.0-ზე 2002 წლიანზე, მონაცემებით უწერია რომ 9.1 ლ წვავს 100-ზე, ვინმემ ხომ არ იცით რამდენს წვავს რეალურად ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
mixa
გამოხმაურება Jan 4 2010, 01:51
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




რო ვადარებთ 3.0 უტურბინოს და 2.0 ტურბინიანს სულ მაინტერესებსხოლმე რატო უნდა მოინდომო ადამიანმა იყიდო მაინც და მაინც ლეგასის 3.0 რიტი ჯობია ის თუნდაც ა4-ს? რახან უტურბინოა გამძლეა მაგიტომ უნდა იყიდო? ტურბინიანთან შედარებით რო არაეკონომიურია მაგას ლაპარაკიც არ უნდა. ეკონომიური სიარულით ვერ ჩამოვა 2.0 ტურბინიანის დონეზე და გაზაობითაც ტურბინიანი და უტურბინო ერთნაირად დაწვავს მარა უტურბინო ტყუილა დაწვავს.

ციტატა(maxouni @ 4th January 2010 - 00:51) [snapback]71464[/snapback]
იაპონელები სულელები კი არ არისნ 3.0 ლეგასის ფასში ტურბინიან ლეგასის + ტურბინიან ფორესტერს რომ იძლევიან.

ეგ არაფერს არ ნიშნავს, უბრალოდ ბაზარი არეგულირებს ფასს როცა ნახმარ მანქანას ეხება საქმე. ცოტაა ეგ უნიათო 3.0ები გამოშვებული და იმიტოა ძვირი.

აგერ უბრალოდ შევადაროთ რო ობიექტურები ვიყოთ.


ლეგასი 2002 წლიანი 3.0 : 220 ცხენი 6000 ბრუნზე, 289NM 4400ბრუნზე
2000წლიანი A4 220ცხენი აქვს მარა ატმო ლეგასისგან განსხვავებით ტორქი აქვს 300 3200აბაროტზე
RSK: 280ცხენი 6500ბრუნზე და 343NM 5000ზე. (ეს ამ ჩამონათვალიდან ყველაზე მაგარია smile.gif )

მეზარება ეხლა ჩამოთვლა მარა უამრავი მანქანაა რომელიც 4X4ზეა და ატმოსფერულ ლეგასს ჯობია მატორითაც და ხშირ შემთხვევაში კომპორტითაც არ მესმის რატომ უნდა გააკეთო ადამიანმა ლეგასის სასარგებლოდ არჩევანი.

იმედია თემის ავტორი სწორ არჩევანს გააკეთებს და ზედმეტ ფულს არ გადაიხდის უფრო ნაკლებ ცხენებში biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 4 2010, 11:05
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mixa @ Jan 4 2010, 02:51) [snapback]71480[/snapback]
რო ვადარებთ 3.0 უტურბინოს და 2.0 ტურბინიანს სულ მაინტერესებსხოლმე რატო უნდა მოინდომო ადამიანმა იყიდო მაინც და მაინც ლეგასის 3.0 რიტი ჯობია ის თუნდაც ა4-ს? რახან უტურბინოა გამძლეა მაგიტომ უნდა იყიდო? ტურბინიანთან შედარებით რო არაეკონომიურია მაგას ლაპარაკიც არ უნდა. ეკონომიური სიარულით ვერ ჩამოვა 2.0 ტურბინიანის დონეზე და გაზაობითაც ტურბინიანი და უტურბინო ერთნაირად დაწვავს მარა უტურბინო ტყუილა დაწვავს.
ეგ არაფერს არ ნიშნავს, უბრალოდ ბაზარი არეგულირებს ფასს როცა ნახმარ მანქანას ეხება საქმე. ცოტაა ეგ უნიათო 3.0ები გამოშვებული და იმიტოა ძვირი.

აგერ უბრალოდ შევადაროთ რო ობიექტურები ვიყოთ.
ლეგასი 2002 წლიანი 3.0 : 220 ცხენი 6000 ბრუნზე, 289NM 4400ბრუნზე
2000წლიანი A4 220ცხენი აქვს მარა ატმო ლეგასისგან განსხვავებით ტორქი აქვს 300 3200აბაროტზე
RSK: 280ცხენი 6500ბრუნზე და 343NM 5000ზე. (ეს ამ ჩამონათვალიდან ყველაზე მაგარია smile.gif )

მეზარება ეხლა ჩამოთვლა მარა უამრავი მანქანაა რომელიც 4X4ზეა და ატმოსფერულ ლეგასს ჯობია მატორითაც და ხშირ შემთხვევაში კომპორტითაც არ მესმის რატომ უნდა გააკეთო ადამიანმა ლეგასის სასარგებლოდ არჩევანი.

იმედია თემის ავტორი სწორ არჩევანს გააკეთებს და ზედმეტ ფულს არ გადაიხდის უფრო ნაკლებ ცხენებში biggrin.gif

გეთანხმები, მარჯვენარულიანი იაპოშკის მუღამი იმაშია რომ უნიკალური მონაცემები აქვს მისაღებ ფასში, თორემ უბრალოდ კომფორტული ატმოსფერნიკი თუ გინდა, მშვენიერი ალტერნატივა არის BMW 330i ან თუ მაინცდამაინც AWD გინდა, მაშინ A4 3.0 ძრავით smile.gif

ერთადერთი გამონაკლისი არის 2003 წლის 3.0 Lancaster რომელიც სულ სხვა განზომილებაა და მონაცემებიც უკეთესი აქვს ძველ ატმოსფერულ ლეგასისთან შედარებით smile.gif ეს არის ყველაზე კომფორტული და უნივერსალური სუბარუ, რაც კი გამოუშვიათ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
D1m@
გამოხმაურება Jan 4 2010, 13:59
გამოხმაურება #4


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3
რეგისტრ.: 3-January 10
მომხმარებელი № 686




ციტატა(PAINKILLER @ Jan 4 2010, 12:05) [snapback]71503[/snapback]
გეთანხმები, მარჯვენარულიანი იაპოშკის მუღამი იმაშია რომ უნიკალური მონაცემები აქვს მისაღებ ფასში, თორემ უბრალოდ კომფორტული ატმოსფერნიკი თუ გინდა, მშვენიერი ალტერნატივა არის BMW 330i ან თუ მაინცდამაინც AWD გინდა, მაშინ A4 3.0 ძრავით smile.gif

ერთადერთი გამონაკლისი არის 2003 წლის 3.0 Lancaster რომელიც სულ სხვა განზომილებაა და მონაცემებიც უკეთესი აქვს ძველ ატმოსფერულ ლეგასისთან შედარებით smile.gif ეს არის ყველაზე კომფორტული და უნივერსალური სუბარუ, რაც კი გამოუშვიათ smile.gif


გეტყვი რატომაც მირჩევნია იაპონური გერმანულს. ჯერ ერთი რომ უბრალოდ მომწონს სუბარუ ლეგასი, და მეორე მე ეხლა მყავს აუდი ა4, 2.8 ქუადრო. როგორც მანქანა არ ვემდური მაგრამ სერვისია ძალიან ძვირი და ხშირად ითხოვს პროფილაქტიკაში შესვლას, მოვლის მხრივ გააჩნია უდიდესი ნაკლი, პატრონისთვის, რომ პერედოკში აქვს მთელი ორკესტრი ნაწილების, ჯერ მარტო მაგის 8 გიტარა რად ღირს. თანაც ისეთ მდგომარეობაში მყოფი მანქანა, როგორიც იაპონური იქნება, სხვა დაგიჯდება სამჯერ უფრო ძვირი

რაც შეეხება ატმოსფერულს და ტურბინიანს, ჩემს მაგალითზე გეტყვით რომ ჩემი 2.8 წვავს უფრო ნაკლებს, ვიდრე ჩემი მეგობრის 1.8ტურბო. ანუ გამოდის რომ 2.8 -ს წვა აქვს ან ნაკლები , ან ცუდ ვარიანტში იგივე, და რესურსი კი გაცილებით მეტი, სიმძლავრეც მეტი, ანუ რა აზრი აქვს მაშინ ტურბინას ამ შემთხვევაში, ტყუილი ფულის ხარჯვაა ტურბინის გაკეთებაში, რაც შეეხება სუბარუს ტურბინიანი კი უფრო მძლავრია, მაგრამ ზედმეტ 40 ცხენს მირჩევნია რესურსის სიხანგრძლივე
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
D1m@   ლეგასი ბ4   Jan 3 2010, 23:14
Raven   დაგიწვავს ასე 15-ს ა...   Jan 3 2010, 23:17
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge