IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინა რომ ცოტა გვიან გახსნას, შეიძლება?
cladhed
გამოხმაურება May 14 2009, 14:48
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 299
რეგისტრ.: 8-May 09
მომხმარებელი № 76




გამარჯობათ, მოკლედ მინდა ისეთი რამის გაკეთება რომ იაპონურ ფორიკაზე (1998) რომ ან ტურბინის გათიშვა შემეძლოს, ან ცოტა გვიან გახსნას ტურბო. ვინმემ თუ იცით მითხარით თუ არა, რომ მომვჯობინდები ტურბინას დავშლი და მაინც ამოვთხრი, იმას მაინც მივხვდები გამოვა თუ არა biggrin.gif
იდეაში მინდა გავაკეთო SPORT რეჟიმის კნოპკა და როცა მომიდება ვიგაზავო, როცა არა - არა. იმ დღეს კოლექტორი მოვხსენი და იქიდან ადის ტურბინაში მილი. იქ რომ რამე კლაპანი გაკეთდეს,რომელსაც გააკონტროლებ, შეგეძლება ტურბინს ჩართვა გამორთვა მაგრამ გადაკეტილ ტურბინაზე ჰაერი მასში რამდენად უპრობლემოდ გაივლის ეგ არ ვიცი, ტურბინის კონსტრუქციაა სანახავი
აი მაგალითად 4000 აბაროტზე რო გახსნას ტურბო კაი ვარიანტი იქნება წვის ამბავში ტრასაზე რადგან უტურბინოდ შეგეძლება სიარული სადღაც 140 ით.

ვინმეს მსგავსი რამე არა გსმენიათ? smile.gif

გაზაობის მოყვარულებმა არ გამლანძღოთ biggrin.gif

ჩემი არი s/tb, ხოლო გამიგია რო c20 არის კარგად ეკონომიურები, ამათ კიდევ ერთი და იგივე მოტორი აქვთ (მე რაც ვიცი) განსხვავება ტურბინაშია, მინდა რომ ჩემი მანქანა c20 ივით ეკონომიური იყოს და s/tb სავით სწრაფი, როცა როგორ მომინდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება May 30 2009, 21:17
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




PAINKILLER
ხვალ არ აპირებ ლისზე წამოსვლას? ცოტა წაექსპერიმენტება მინდა და რაღაც-რუღაცეები მაინტერესებს და მარტო შენ თუ გეცოდინება smile.gif
ისე მე არ მიგულისხმია რომ თავიდან რომ ვთქვი ის ჟიკლიორი და ჟიკლიორი სტატიიდან ერთიდაიგივეა smile.gif ეგ სტატია ნახევარი საათის მერე ვიპოვე და მერე დავამატე.
თავიდან ამაზე ვამბობდი :
что бы снизить давление надо из шланчега от тройника до турбины жиклер вытащить. Давление 0,5 бара будет. Или напрямую с турбины на актутор поставить, тот же эфект.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 31 2009, 17:02
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 30 2009, 23:17) [snapback]7009[/snapback]
PAINKILLER
ხვალ არ აპირებ ლისზე წამოსვლას? ცოტა წაექსპერიმენტება მინდა და რაღაც-რუღაცეები მაინტერესებს და მარტო შენ თუ გეცოდინება smile.gif
ისე მე არ მიგულისხმია რომ თავიდან რომ ვთქვი ის ჟიკლიორი და ჟიკლიორი სტატიიდან ერთიდაიგივეა smile.gif ეგ სტატია ნახევარი საათის მერე ვიპოვე და მერე დავამატე.
თავიდან ამაზე ვამბობდი :
что бы снизить давление надо из шланчега от тройника до турбины жиклер вытащить. Давление 0,5 бара будет. Или напрямую с турбины на актутор поставить, тот же эфект.

ხო, ეგ ჟიკლიორი ვიცი, ტურბინიდან ვესტგეიტის აქტუატორზე მიმავალ შლანგში აყენია, წნევა რომ დააგდოს და დიდ ბუსტზე გახსნას smile.gif

თუ მაგ ჟიკლიორს ამოაცლი, წნევა მაგრა გაიზრდება და ვესტგეიტი ძაან ადრე გაიხსნება, შეიძლება უაზროდ ადრე გაიხსნას ან აურიოს მაგრა... მაგაზე წაკითხული მაქვს რომელიღაც სტატიაში...

თუმცა თვითონ ჟიკლიორის ნახვრეტის გაფართოება შეიძლება ან იგივენაირი ჟიკლიორი რომ გაჩითო ან გამოაჩარხინო, სხვადასხვა დიამეტრის ნახვრეტებით და სხვადასხვა წნევაზე გექნება ვესტგეიტის გახსნა smile.gif ექპერიმენტებით დააყენებ ოპტიმალურ ვარიანტს smile.gif


ლისზე ვერ მოვდივარ, არც ვარ ქალაქში.... რუსთავში ვარ, სიდედრთან biggrin.gif

5 ლარად გავრეცხე ჩემი მაზდულია wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
cladhed   ტურბინა რომ ცოტა გვიან გახსნას   May 14 2009, 14:48
giogagnidze   ც20 ივით სწრაფი უტურ...   May 14 2009, 14:58
cladhed  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge