![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ, ჩემსას აქვს და მინდა გაგიზიაროთ შთაბეჭდილება იმაზე თუ რას შვება, ასევე მაინტერესებს სხვების გამოცდილება ამ საკითხში, რათა ზუსტად ვიცოდეთ რას უნდა ველოდოთ ამისგან.
1. "წარღვნის" დროს, ღვინის აღმართზე (ავლაბარი) გადავწყვიტე გამოცდა პირველად ხოდა სველ ქვაფენილს რომ შევუყევი უცებ ჩავაჭირე გაზს ბოლომდე, კინდგაუნი და ნათური ანთება ერთი იყო, დააგდო აბაროტები და მოცურების შანსი დატოვა 0... 2. გუშინ, "პრეზიდენტ ჯორჯ ბუშის" ქუჩიდან გამოვუხვიე მარჯვნივ და როტორც იცით იქ საკმაოდ უსწორმასწორო გზაა, ხოდა წინ მარშუტკა მიდიოდა ცუდად, გადავწყვიტე გასწრება გავედი მარცხნივ და ჩავაჭირე აქსელერაციას ბოლომდე (ყველაფერი ეს მშრალ ასფალტზე ხდება), ხოდა კინგდაუნი და ისევ ნათურის ანთება, თავისი აბაროტების დაგდებით ერთი იყო... აქ რაც დავასკვენი ისაა, რომ ალბათ აჩქარებისას ერთი საბურავი აიწია ქაერში და უმალვე იმოქმედა ტრეკშენმა... მეორე ვარიანტი არ იყო გამოცდის მხრივ ჩატარებული, მაგრამ როგორც მივხვდი შემდეგ საკმაოდ უსიამოვნო სიტუაციას გადამარჩინა... ცდები გრძელდება... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bondzgi1 @ May 31 2009, 00:31) [snapback]7038[/snapback] ჩემსას კაპოტის ქვეშ, მარცხენა კუთხეში აქვს FWD აწერია და მცველი იდება და ეგ არის უკანა ხიდის გამთიშველი, მერე შეიძლება მარტო უკანა ხიდით სიარული? თუ მხოლოდ არასტანდარტული სიტუაციებისთვისაა? ეგ დამცველი უკანა ხიდს თიშავს და მარტო უკანა ხიდით როგორ აპირებ სიარულს? ![]() ხოდა ეგ საჭიროა განსაკუთრებულ სიტუაციებში, მაგალითად თუ უკანა ხიდი ჩაიშალა ან რაღაცა სხვა პრობლემა გაქვს ![]() ციტატა(bondzgi1 @ May 31 2009, 01:47) [snapback]7096[/snapback] ტორმუზით "ბლოკირების იძულება" თუ შეიძლება? მაგალითად ჩემ ძველ მანქანაზე პასაატზე თუ იწყებდა ბუქსაობას და ცალი თვალი ტრიალებდა ტორმუზს და გაზს ვადგავდი, მერე ორივე ტრიალებდა და ბევრჯერ მიშველა თოვლიან და ტალახიან სიტუაციებში ეგ არის ე.წ. კუსტარული ტრექშენ კონტროლი ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |