გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 2 2010, 19:37
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 |
მოკლედ მემგონი სწორ ადგილას გავხსენი თემა.
დღეს ვიყავი გუდაურში. ლეტნი პაკრიშკებით. ვიარე მაგრა საკაიფოდ . მერე შევაყენეთ პატარა ტესტზე და რასაც მოველოდი ის არ იყო . მოკლედ ავაყენეთ თოვლში დავაწყებინეთ ბუქსაობა. ბუქსაობდა წინა მარცხენა და უკანა მარჯვენა ბორბალი. მერე შემოვატრიალეთ მანქანა და ზადნში ჩავაგდეთ და იგივეს აკეთება. მერე სწორზე დიდი გაზით დავძარი დაიწყო ბუქსაობა ცალმა წინამ და ცალმა უკანა საბურავმა ტრიალი და სიჩქარე ოდნავ რო ავიდა დაიწყო 4 ივემ ბუქსაობა. კიდე Bაალამ Mითხრა ადრე რომ ბლოკირება აქვსო შენ მანქანასო . გადმოვიტანე 1ში ვაბუქსავე და უკანა 2 ბორბალი ადგილზე რო დატრიალებულიყო ეგეთი რამე ვერ ვნახე. ეხლა კითხვა: რანაირი კვადროა თუ 4 ივე 1 დროულად რო არ ტრიალებს?? და რანაირი ბლაკიროვკაა თუ თოვლში ვერაფერს შვრება? საუბარია ავტკმატიკა ფორესტერზე "ესტიაი"ზე ცოტა მოგვიანებით სურათებსაც დავყრი ვიდეობი როგორ გადავიტანო IPHONE- დან ვინმემ იცის? ვიდეოებსაც დავაგდებდი |
|
|
|
![]() |
Jan 5 2010, 11:53
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 |
მე დავიბენი უკვე თუ ორივე ბორბალზე მოჭიდებაა დაკარგული ერთი ბუქსაობს მაგრამ თოვლზე ორივე რომ დევს და 7000 აბაროტზეც ერთი ბუქსაობს ეს ნორმალურია?
|
|
|
|
Jan 5 2010, 12:10
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(kaspera @ Jan 5 2010, 12:53) [snapback]72049[/snapback] მე დავიბენი უკვე თუ ორივე ბორბალზე მოჭიდებაა დაკარგული ერთი ბუქსაობს მაგრამ თოვლზე ორივე რომ დევს და 7000 აბაროტზეც ერთი ბუქსაობს ეს ნორმალურია? წინა ხიდზე ნორმალურია, იმიტომ რომ ბლოკირება არა აქვს წინ უკანა ხიდზე კი გააჩნია კარობკას, მექანიკაზე ყველა ვარიანტში 2-ივე უნდა ტრიალებდეს, ლაპარაკია WRX-ებზე და RSK-ებზე აი ასე იქცევა კულაჩკოვი LSD ჰაერში აწეულ RSK-ზე : ავტომატიკაზე კი შეიძლება აბაროტი მაღალზე გქონდეს, მაგრამ კარობკა ნაკლებ თორქს გადასცემდეს ბორბალზე, თუ მოჭიდება საკმარისი არა აქვს, ამიტომ შეიძლება LSD-ს ბრუნების საკმარისი სხვაობა არ ჰქონდეს დასაბლოკად -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|