![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 ![]() |
მოკლედ მემგონი სწორ ადგილას გავხსენი თემა.
დღეს ვიყავი გუდაურში. ლეტნი პაკრიშკებით. ვიარე მაგრა საკაიფოდ . მერე შევაყენეთ პატარა ტესტზე და რასაც მოველოდი ის არ იყო . მოკლედ ავაყენეთ თოვლში დავაწყებინეთ ბუქსაობა. ბუქსაობდა წინა მარცხენა და უკანა მარჯვენა ბორბალი. მერე შემოვატრიალეთ მანქანა და ზადნში ჩავაგდეთ და იგივეს აკეთება. მერე სწორზე დიდი გაზით დავძარი დაიწყო ბუქსაობა ცალმა წინამ და ცალმა უკანა საბურავმა ტრიალი და სიჩქარე ოდნავ რო ავიდა დაიწყო 4 ივემ ბუქსაობა. კიდე Bაალამ Mითხრა ადრე რომ ბლოკირება აქვსო შენ მანქანასო . გადმოვიტანე 1ში ვაბუქსავე და უკანა 2 ბორბალი ადგილზე რო დატრიალებულიყო ეგეთი რამე ვერ ვნახე. ეხლა კითხვა: რანაირი კვადროა თუ 4 ივე 1 დროულად რო არ ტრიალებს?? და რანაირი ბლაკიროვკაა თუ თოვლში ვერაფერს შვრება? საუბარია ავტკმატიკა ფორესტერზე "ესტიაი"ზე ცოტა მოგვიანებით სურათებსაც დავყრი ვიდეობი როგორ გადავიტანო IPHONE- დან ვინმემ იცის? ვიდეოებსაც დავაგდებდი |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nika @ Jan 5 2010, 13:31) [snapback]72071[/snapback] PAINKILLER კულაჩკოვის ეგ არ გავს. კულაჩკოვი საერთოდ სხვანაირად მუშაობს. რაც შეეხება არ ტრიალს მე საუბარი მაქ სრულიად ღია დიფერებზე. ცენტრალური ბლოკს გარეშე თუა მანქანა შეიძლება სულაც ერთი ბუქსაობდეს მარა დანარჩენი სამი მაინც ექაჩება მანქანას ამ ერთის ტოლი ძალით. უბრალოდ არ ბუქსაობენ. ხო და კიდე რაც შეეხება იმას რომ ლსდ თურმე რეზკად უნდა დაიბლოკოს და ეს არ ვარგა. არანაირად რეზკად არ დაიბლოკება. მაგას პროგრესირებადი ბლოკირების ხარისხი აქვს. უბრალოდ შენ რო ხედავ მეორე ბორბალიც რო დაბუქსავდა ის გგონია დაბლოკვის მომენტი. არა და მანამდეც უკვე გაზრდილ მომენტს გადასცემდა ამ ბორბალს. უბრალოდ მოჭიდება მეტი იყო და ვერ აბუქსავებდა. და ვაბშე მაგ ვიდეოში მე ვერაფერი შევატყე მაგ მანქანას ბლოკირების. გეთანხმები, ბლოკირების გარეშე ის დანარჩენი 3 კი გაექაჩება, მაგრამ თორქი არ ეყოფა რომ დაძრას ადგილიდან ![]() კულაჩკოვის რაც შეეხება, ყველა WRX-ზე, RSK-ზე და STI ფორესტერზე ეგეთი ბლოკირებაა უკან ![]() ![]() ვიაზკომუფტა რეზკად არც იბლოკება, ბრუნთა სხვაობა საკმაოდ უნდა გაიზარდოს რომ სილიკონი გახურდეს და გასქელდეს, რის მერეც ნაწილობრივი დაბლოკვა ხდება ![]() რაც შეეხება ის რომ დაბლოკვის მომენტი შეიძლება გამოგეპაროს, ეგ თუ მანქანა მოძრაობს მაგ შემთხვევაში, ადგილზე ვერანაირად ვერ გამოგეპარება დაბლოკვის მომენტი, ხომ უნდა დაიძრას მანქანა თუ საკმარისი თორქი მიდის ბორბლებზე და არც სრიალებს? ![]() და მაგ ვიდეოზე რა ვერ შეატყე, ხელით ვატრიალებ ერთ ბორბალს და მეორეც თითქმის სინქრონულად ტრიალებს, ბლოკირების გარეშე ეგ როგორ მოხდებოდა? ![]() ციტატა(mixa @ Jan 5 2010, 13:32) [snapback]72077[/snapback] ღია დიფზე პირიქით არ იტრიალებდა მეორე? ეგრე იქნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|