![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
დრომზე წავიკითხე ერთმა გენიოსმა ECU დაბრიდა მაგ ოპერაციისას და ჩინურ ვოლტმეტრს დააბრალა მერე. მე არ მჯერა რომ ვოლტმეტრის ბრალი იყო მაგრამ მაინც საშიშია, ECU ძალიან ძვირია მაინც.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jan 5 2010, 21:34) [snapback]72350[/snapback] დრომზე წავიკითხე ერთმა გენიოსმა ECU დაბრიდა მაგ ოპერაციისას და ჩინურ ვოლტმეტრს დააბრალა მერე. მე არ მჯერა რომ ვოლტმეტრის ბრალი იყო მაგრამ მაინც საშიშია, ECU ძალიან ძვირია მაინც. არამგონია, მანუალში პირდაპირ წერია რომ მაგ სალენოიდის გასწორება ვოლტმეტრით ხდება, ხვალ დავდებ მაგის მანუალს, სამწუხაროდ სახლის კომპში არ მაქ. |
|
|
![]() ![]() |