IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> წვის კამერის მოცულობა, განხილვა, მოსაზრებები და ფაქტები :)
mixa
გამოხმაურება Nov 15 2009, 14:42
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ.


ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3
1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები)
2) კალენვალის ხოდის გაზრდა
3) ზედა 2 ერთად smile.gif


ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი smile.gif

დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია smile.gif

იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი smile.gif ამის დასადგენად მივმართე გუგული დეიდას და აღმოჩნდა რომ ეგრედწოდებული ეჯ20ების ბევრი ვარიანტები არსებობს ზოგს სქელი ცილინდირს კედლები აქვს ზოგს თხელი.

ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს.


ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია)


აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Sturbo
გამოხმაურება Jan 5 2010, 21:13
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




მთავარი ცუდი ბენზინი ანუ 95 ან 98 ოკტანური რიცხვი რომ უწერიათ ზაპრავკებზე არ შეესაბამება სიმართლეს. ღარიბ ნარევს მიდრეკილება აქვს დეტონაციური წვისკენ. ძრვის კონსტრუქცია. "ბებრების დაავადება" - ზოგს ისე ნელა უყვარს სიარული რომ უამრავი მური გროვდება წვის კამერაში ეს თავისთავად დეტონაციის მიზეზი ხდება. თუმცა თანამედროვე ძრავები მშვენივრად ებრძვიან ამ მოვლენას დეტონაციის დაჩიკის საშუალებით. მოკლედ 20-30 წამი ინტენსიური დეტონაცია და ძრავი მკვდარია გარატირებულად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Jan 6 2010, 08:32
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




[quote name='Sturbo' date='Jan 5 2010, 22:13' post='72342']
მთავარი ცუდი ბენზინი ანუ 95 ან 98 ოკტანური რ
იცხვი რომ უწერიათ ზაპრავკებზე არ შეესაბამება სიმართლეს.



ესეიგი საქართველოში 98 არარი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
mixa   წვის კამერის მოცულობა   Nov 15 2009, 14:42
nika  
  Jan 6 2010, 21:36
Baal   ყოვლისშემძლე სუპე...   Jan 6 2010, 21:46
volgapower  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge