![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ. ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3 1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები) 2) კალენვალის ხოდის გაზრდა 3) ზედა 2 ერთად ![]() ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი ![]() დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ![]() იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი ![]() ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს. ![]() ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია) ![]() აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 15th November 2009 - 17:06) [snapback]52587[/snapback] მერე პორშნებს წააჭრითავს 1 მმ და ეგაა. მაგრამ მაგას ჯობია 2.5 მატორის ბლოკი აიღო. რატო წავაჭრი? რას ვერჩი ? 2.5ის ბლოკზე დადგება 2.0ის გალოვკა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(mixa @ Nov 15 2009, 17:11) [snapback]52588[/snapback] რატო წავაჭრი? რას ვერჩი ? 2.5ის ბლოკზე დადგება 2.0ის გალოვკა? შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. გალოვკა ალბათ დადგება ეგ ბლოკები 1 ვალიანი და 2 ვალიანი გალოვკებით გამოგიოდა. ციტატა(Sturbo @ Nov 15 2009, 17:17) [snapback]52589[/snapback] შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. გალოვკა ალბათ დადგება ეგ ბლოკები 1 ვალიანი და 2 ვალიანი გალოვკებით გამოგიოდა. ეს დაათვალიერე . როგორც აქ წერია 2 ვალიანი გალობკა EJ205 is 2.5 ზე მიდის. ციტატა(Sturbo @ Nov 15 2009, 17:20) [snapback]52589[/snapback] შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. გალოვკა ალბათ დადგება ეგ ბლოკები 1 ვალიანი და 2 ვალიანი გალოვკებით გამოგიოდა. ეს დაათვალიერე . როგორც აქ წერია 2 ვალიანი გალობკა EJ205 is 2.5 ზე მიდის. http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ ლინკი დამავოჭყდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
[quote name='Sturbo' date='Nov 15 2009, 16:21' post='52589']
შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. ევოს 8.8 აქ და 8.5 ზე მეტი როაქ რამოსდი რო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
[quote name='kaspera' date='Jan 5 2010, 20:35' post='72287']
[quote name='Sturbo' date='Nov 15 2009, 16:21' post='52589'] შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. ევოს 8.8 აქ და 8.5 ზე მეტი როაქ რამოსდი რო დეტონაცია, დიზელინგი და სხვა ასეთი უბედურობები გაგიგია ??? უფრო საინტერესოა გამდნარი ან გახვრეტილი პორშინი თუ გინახავს ?? ამიტომაც არ შეიძლება ატმოსფერულ მატორზე შეკუმშვის კოეფიციენტი 10-12 ი ტურბინის დაყენება. ევოს სპეციალური პორშნები აქვს და ეგ 8.8 ალბათ ზღვარია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jan 5 2010, 20:44) [snapback]72290[/snapback] ამიტომაც არ შეიძლება ატმოსფერულ მატორზე შეკუმშვის კოეფიციენტი 10-12 ი ტურბინის დაყენება. ევოს სპეციალური პორშნები აქვს და ეგ 8.8 ალბათ ზღვარია. ვაახ, გადამრევ რა ![]() ![]() ციტატა(Sturbo @ Jan 5 2010, 21:02) [snapback]72306[/snapback] დეტონაცია ცოტა სხვა რამეა თუ გაგიგია მაგას "ზაჟიგანიის" კუთხის უკან დაწევით მოსპობ ან შეამცირებ მაინც დიზელინგს ვერაფერს უზავ. დეტონაცია არის არანორმალურად ჩქარი წვის პროცესი თითქმი აფეთქების მაგვარი. ამიტომ ისმის რაკარუკი. შენ რა ტერმინი მოიგონე არ ვიცი, მაგრამ დეტონაცია ზუსტად არის თვითაალება, წნევის და ტემპერატურის ზემოქმედებისგან ![]() ![]() აი დიზელინგი კი პირველად გავიგე ... უცნაური ტერმინია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 6 2010, 10:26) [snapback]72521[/snapback] ვაახ, გადამრევ რა ![]() ![]() შენ რა ტერმინი მოიგონე არ ვიცი, მაგრამ დეტონაცია ზუსტად არის თვითაალება, წნევის და ტემპერატურის ზემოქმედებისგან ![]() ![]() აი დიზელინგი კი პირველად გავიგე ... უცნაური ტერმინია ![]() თუ თვითაალებაა ზაჟიგანიის უკან დაწევით რას დააკლებ ??? ECU ზუსტად ასე ებრძვის მაგ მოვლენას. დეტონაცია არასწორი წვაა ზედმეტად ჩქარი. წარმოიდგინე ანთება ხდება მანამდე სანამ პორშინი ზედა მკვდარ წერტილს მიახწევს 10 - 45 გრადუსით ადრე ამ დროს ანთებული ნარევი თან შეკუმშვას აგრძელებს და როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს წვა აფეთქებაში გადადის და ისმის კაკუნის სახით. ამიტომ დეტონაცია დამოკიდებულია იმაზე რამდენად ადრე აანთებ ნარევს და რამდენად კარგია ბენზინი. ჩემი მანქანის ლოგებში ვნახე რამდენად ცლილობს ECU დიდი კოთხეებით იმუშაოს მაგრამ დეტონაციის დაჩიკი ხშირად აიძულებს -5 გრადუსიანი კორექციები აკეთოს ბანძი ბენზინის გამო. 10-იანი შეკუმშვის ხარისხიც შეიძლება მაგრამ მინიმუმ გძლიერებული ბლოკი, "კოვანნი პორშნები" და "ორჯერ დიდი" რადიატორი გჭირდება + ბენზინი 105 ოქტანობის ალბათ. ასეთ მანქანას თბილისში დიდხანს ცხოვრება არ უწერია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jan 6 2010, 15:24) [snapback]72647[/snapback] თუ თვითაალებაა ზაჟიგანიის უკან დაწევით რას დააკლებ ??? ECU ზუსტად ასე ებრძვის მაგ მოვლენას. დეტონაცია არასწორი წვაა ზედმეტად ჩქარი. წარმოიდგინე ანთება ხდება მანამდე სანამ პორშინი ზედა მკვდარ წერტილს მიახწევს 10 - 45 გრადუსით ადრე ამ დროს ანთებული ნარევი თან შეკუმშვას აგრძელებს და როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს წვა აფეთქებაში გადადის და ისმის კაკუნის სახით. ამიტომ დეტონაცია დამოკიდებულია იმაზე რამდენად ადრე აანთებ ნარევს და რამდენად კარგია ბენზინი. ჩემი მანქანის ლოგებში ვნახე რამდენად ცლილობს ECU დიდი კოთხეებით იმუშაოს მაგრამ დეტონაციის დაჩიკი ხშირად აიძულებს -5 გრადუსიანი კორექციები აკეთოს ბანძი ბენზინის გამო. 10-იანი შეკუმშვის ხარისხიც შეიძლება მაგრამ მინიმუმ გძლიერებული ბლოკი, "კოვანნი პორშნები" და "ორჯერ დიდი" რადიატორი გჭირდება + ბენზინი 105 ოქტანობის ალბათ. ასეთ მანქანას თბილისში დიდხანს ცხოვრება არ უწერია. მართლა გადავირევი ახლა ![]() ![]() ![]() ხოდა ზაჟიგანიის გადაწევით ECU ახერხებს დეტონაციის შემცირებას, მაგრამ იმ დონემდე სანამდეც შეუძლია ზაჟიგანია გადასწიოს (ნუ იმაზე ადრე ვერ გადასწევს სანამ კლაპანი დაიკეტება ![]() ![]() 100-იანი ოქტანის ბენზინი თბილისში იყიდებოდა და ჩემი მანქანაც 1 ბარზე ბუსტავდა 9-იანი შეკუმშვის ხარისხით, 280 ცხენსაც სრულად გამოიმუშავებდა და 5.4-შიც კი ამიკრეფია 100კმ/სთ გაბანძებული სცეპლენიით ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 6 2010, 16:18) [snapback]72675[/snapback] მართლა გადავირევი ახლა ![]() ![]() ![]() ხოდა ზაჟიგანიის გადაწევით ECU ახერხებს დეტონაციის შემცირებას, მაგრამ იმ დონემდე სანამდეც შეუძლია ზაჟიგანია გადასწიოს (ნუ იმაზე ადრე ვერ გადასწევს სანამ კლაპანი დაიკეტება ![]() ![]() 100-იანი ოქტანის ბენზინი თბილისში იყიდებოდა და ჩემი მანქანაც 1 ბარზე ბუსტავდა 9-იანი შეკუმშვის ხარისხით, 280 ცხენსაც სრულად გამოიმუშავებდა და 5.4-შიც კი ამიკრეფია 100კმ/სთ გაბანძებული სცეპლენიით ![]() ![]() ეხლა მეც გადავირევი სიტყვა თვითაალება დაუკვირდი "თვით" ზაჟიგანია როგორც გინდა ატრიალე თვითს ვერაფერს უზავ. აგიხსნი როგორც ფიზიკოსი: პორშინი მიდის მაღლა კუმშავს ნარევს ნაპერწკალი მიეწოდება ცოტა ადრე ვიდრე ზედა მკვდარ წერტილს მიაღწევს. ისმის შეკითხვა რატომ, პასუხი: ბენზინის და ჰაერის ნარევს ჭირდება X მილიწამი რომ ბოლომდე დაიწვას ამიტომ ანთებენ ცოტა ადრე რომ როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს რაღაც რაოდენობის საწვავი უკვე დაიწვას და მერ გამშვებმა კლაპანმა მაქსიმალური ტემპერატურა არ ყლაპოს. ამ პროცესს ქვია ნარევის წვა და არა აფეთქება აფეთქება მიმდინარეობს 10 ჯერ უფრო ჩქარა და ეგ სულ სხვა რამეა. დეტონაცია: ავანთეთ ადრე რა ხდება: ნარევი ისედაც იკუმშება მექანიკურად პორშინი ზევით მიდის, ამ დროს იწყება წვაც რაც სითბური ენერგიის ხარჯსე კიდევ უფრო კუმშავს ნარევს და რაღაც კრიტიკულ წნევაზე წვის პროცესი იქცევა აფეთქებად 3 ჯერ მაღალი ტემპერატურით ად დარტყმითი ტალღით. რაც უფრო ადრე ავანთებთ ნარევს უფრო მეტია შანსი რომ მივიღებთ დეტონაციას. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ თვითაალება რომელზეც შენ ლაპარაკობ გამოიწვია იმან რომ წინასწარ ავანთეთ ნარევი ის თვითონ არ აალებულა. დიზელინგი კი არის მაგარ ცუდ ბენზინზე ან ნაგავი სვეჩებზე რომლებიც 500-600 გრადუსამდე ცხელდება ნარევი თვითაალდება, ნაპერწკალი არ ყოფილა. მე მქონია შემთხვევა რუსულ მანქალაზე ზაჟიგანიას გამორთავ და მატორი აგრძელებს მუშაობა რამოდენიმე წამი. თითები მეტკინა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jan 6 2010, 18:15) [snapback]72751[/snapback] ეხლა მეც გადავირევი სიტყვა თვითაალება დაუკვირდი "თვით" ზაჟიგანია როგორც გინდა ატრიალე თვითს ვერაფერს უზავ. აგიხსნი როგორც ფიზიკოსი: პორშინი მიდის მაღლა კუმშავს ნარევს ნაპერწკალი მიეწოდება ცოტა ადრე ვიდრე ზედა მკვდარ წერტილს მიაღწევს. ისმის შეკითხვა რატომ, პასუხი: ბენზინის და ჰაერის ნარევს ჭირდება X მილიწამი რომ ბოლომდე დაიწვას ამიტომ ანთებენ ცოტა ადრე რომ როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს რაღაც რაოდენობის საწვავი უკვე დაიწვას და მერ გამშვებმა კლაპანმა მაქსიმალური ტემპერატურა არ ყლაპოს. ამ პროცესს ქვია ნარევის წვა და არა აფეთქება აფეთქება მიმდინარეობს 10 ჯერ უფრო ჩქარა და ეგ სულ სხვა რამეა. დეტონაცია: ავანთეთ ადრე რა ხდება: ნარევი ისედაც იკუმშება მექანიკურად პორშინი ზევით მიდის, ამ დროს იწყება წვაც რაც სითბური ენერგიის ხარჯსე კიდევ უფრო კუმშავს ნარევს და რაღაც კრიტიკულ წნევაზე წვის პროცესი იქცევა აფეთქებად 3 ჯერ მაღალი ტემპერატურით ად დარტყმითი ტალღით. რაც უფრო ადრე ავანთებთ ნარევს უფრო მეტია შანსი რომ მივიღებთ დეტონაციას. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ თვითაალება რომელზეც შენ ლაპარაკობ გამოიწვია იმან რომ წინასწარ ავანთეთ ნარევი ის თვითონ არ აალებულა. დიზელინგი კი არის მაგარ ცუდ ბენზინზე ან ნაგავი სვეჩებზე რომლებიც 500-600 გრადუსამდე ცხელდება ნარევი თვითაალდება, ნაპერწკალი არ ყოფილა. მე მქონია შემთხვევა რუსულ მანქალაზე ზაჟიგანიას გამორთავ და მატორი აგრძელებს მუშაობა რამოდენიმე წამი. მდააა ![]() ![]() თუ ბენზინის ნარევი თავისით აალდება მანამდე სანამ ვპუსკნოი კლაპანი დაიკეტება, მაგას უკვე არც დიზელინგი ჰქვია და არც დეტონაცია, მაგას ჰქვია მატორის დედის ალერსი ![]() დეტონაცია კი ნებისმიერ შემთხვევაში ნიშნავს წნევის და ტემპერატურის ზემოქმედების გამო საწვავის ნარევის უმისამართო აალებას, რაც იწვევს ცილინდრის კედლებზე და პორშინზე წნევის მკვეთრს გაზრდას, შედეგად კი რასაც მივიღებთ ყველამ იცის ![]() ხოდა ეგ დეტონაცია შეიძლება მოხდეს იქამდეც სანამ პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს, ECU-ს კი შეუძლია ზაჟიგანია გადასწიოს წინ ისე რომ ნაპერწკალი მისცეს მანამდე სანამ დეტონაცია მოხდება, მაგრამ არის რაღაც ზღვარი სადამდეც შეუძლია მაგის გაკეთება, იმაზე ადრე ვერ მისცემს ნაპერწკალს ![]() რაც შენ თქვი რომ რაც უფრო ადრე მივცემთ ნაპერწკალს, მით უფრო მეტი შანსია დეტონაციის, ეგ არასწორია და ეწინააღმდეგება შენივე სიტყვებს ![]() წინასწარი ნაპერწკლის მიცემა საჭიროა იმისთვის რომ აალება მოხდეს პორშინის მიმართულებით თანაბრად მზარდი წნევით და არა უმისამართოდ და ქაოტურად ![]() ციტატა(Sturbo @ Jan 6 2010, 18:15) [snapback]72751[/snapback] თითები მეტკინა ![]() ხოდა საქმეც მაგაშია, Octane Booster-ები უმატებენ დეტონაციის მიმართ მდგრადობას, ანუ ოქტანობას უმატებენ ![]() დაბალფორსირებულ ძრავებში მაღალი ოქტანობის ბენზინთან დაკავშირებით გეთანხმები, ვიპუსხკნოი კლაპანს წვავს იმის გამო რომ მანამდე საკმარისად არ შეიკუმშა ნარევი იმისთვის რომ კარგად დამწვარიყო და აგრძელებს წვას უკვე დეტონაციით ![]() კაი წავედი მე უკვე, მეც დამეღალა თითები წერით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|