![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ. ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3 1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები) 2) კალენვალის ხოდის გაზრდა 3) ზედა 2 ერთად ![]() ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი ![]() დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ![]() იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი ![]() ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს. ![]() ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია) ![]() აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 6th January 2010 - 17:37) [snapback]72759[/snapback] როგორც კი ECU ნაპერწკალს მისცემს, ყველაფერი თავის ადგილზე დგება ამიტომ საჭიროა რომ უფრო ადრე მისცეს ნაპერწკალი, რამდენადაც შეუძლია ზაჟიგანიის დაპოზდნება სჭირდება მაღალი ოქტანობის დროს, როცა საჭიროა ნარევის კარგად შეკუმშვა, ანუ თითქმის მკვდარ წერტილში ოეეეე, ოეეეეეე ყველაფერი ხომ არ შეიძლება ამტკიცო? რას ამბობ რააას? სად გინახია უფრო კარგ ბენზინზე უფრო პოზდნი ზაჟიგანია. აუკვე აბსურდამდე მივიდა კამათი. ტურბინიანზე გაზს რომ ჩააჭერ ECU ცდილობს 45 გრადისამდე აიყვანოს წინსწრების კუთხე და ასეც იქცევა თუ დეტონაციის დატჩიკმა არ უთხრა რომ მაგდენს ვე ვუძლებო და შეგეგად ჯერ 44 გრადისზე ჩამოჰყავს, მერე 43 (თითო აფეთწებაზე) და ბოლოს მყარდება ნალანსი. თუ ახალი დასბროსილია ECU იმახსოვრებს რომ ყოველ ჩაჭერაზე დავუშვათ მინიმუმ 3 გრადუსზე უწევს ჩამოწევა და მერე იმახსოვრებს ამ მონაცემს და რომ ისწავლის შემდომში მოდმივად -3-ს აკეთებს რომ დეტონაციის დატჩიკი და მატორი არ აწვალოს და სტაბილურად ამუშავოს მატორი. სხვაგან მაინც არ თქვა ეგ რომ ბენზინი რაც უკეთესია მით უფრო ადრე უნდა აფეთქდესო. სიტყვა პოზდნის თუ გადავთარგმნით გვიანს ნიშნავს და მე მგონი მსოფლიოში არავის გაუგია ცუდ ბენზინზე ზაჟიგანიას არანნებდნენ |
|
|