IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> წვის კამერის მოცულობა, განხილვა, მოსაზრებები და ფაქტები :)
mixa
გამოხმაურება Nov 15 2009, 14:42
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ.


ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3
1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები)
2) კალენვალის ხოდის გაზრდა
3) ზედა 2 ერთად smile.gif


ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი smile.gif

დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია smile.gif

იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი smile.gif ამის დასადგენად მივმართე გუგული დეიდას და აღმოჩნდა რომ ეგრედწოდებული ეჯ20ების ბევრი ვარიანტები არსებობს ზოგს სქელი ცილინდირს კედლები აქვს ზოგს თხელი.

ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს.


ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია)


აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Jan 6 2010, 19:56
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 6th January 2010 - 17:37) [snapback]72759[/snapback]
როგორც კი ECU ნაპერწკალს მისცემს, ყველაფერი თავის ადგილზე დგება ამიტომ საჭიროა რომ უფრო ადრე მისცეს ნაპერწკალი, რამდენადაც შეუძლია

ზაჟიგანიის დაპოზდნება სჭირდება მაღალი ოქტანობის დროს, როცა საჭიროა ნარევის კარგად შეკუმშვა, ანუ თითქმის მკვდარ წერტილში

ოეეეე, ოეეეეეე
ყველაფერი ხომ არ შეიძლება ამტკიცო?
რას ამბობ რააას? სად გინახია უფრო კარგ ბენზინზე უფრო პოზდნი ზაჟიგანია. აუკვე აბსურდამდე მივიდა კამათი.
ტურბინიანზე გაზს რომ ჩააჭერ ECU ცდილობს 45 გრადისამდე აიყვანოს წინსწრების კუთხე და ასეც იქცევა თუ დეტონაციის დატჩიკმა არ უთხრა რომ მაგდენს ვე ვუძლებო და შეგეგად ჯერ 44 გრადისზე ჩამოჰყავს, მერე 43 (თითო აფეთწებაზე) და ბოლოს მყარდება ნალანსი. თუ ახალი დასბროსილია ECU იმახსოვრებს რომ ყოველ ჩაჭერაზე დავუშვათ მინიმუმ 3 გრადუსზე უწევს ჩამოწევა და მერე იმახსოვრებს ამ მონაცემს და რომ ისწავლის შემდომში მოდმივად -3-ს აკეთებს რომ დეტონაციის დატჩიკი და მატორი არ აწვალოს და სტაბილურად ამუშავოს მატორი.
სხვაგან მაინც არ თქვა ეგ რომ ბენზინი რაც უკეთესია მით უფრო ადრე უნდა აფეთქდესო. სიტყვა პოზდნის თუ გადავთარგმნით გვიანს ნიშნავს და მე მგონი მსოფლიოში არავის გაუგია ცუდ ბენზინზე ზაჟიგანიას არანნებდნენ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
mixa   წვის კამერის მოცულობა   Nov 15 2009, 14:42
nika  
  Jan 6 2010, 21:36
Baal   ყოვლისშემძლე სუპე...   Jan 6 2010, 21:46
volgapower  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge