![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ, ჩემსას აქვს და მინდა გაგიზიაროთ შთაბეჭდილება იმაზე თუ რას შვება, ასევე მაინტერესებს სხვების გამოცდილება ამ საკითხში, რათა ზუსტად ვიცოდეთ რას უნდა ველოდოთ ამისგან.
1. "წარღვნის" დროს, ღვინის აღმართზე (ავლაბარი) გადავწყვიტე გამოცდა პირველად ხოდა სველ ქვაფენილს რომ შევუყევი უცებ ჩავაჭირე გაზს ბოლომდე, კინდგაუნი და ნათური ანთება ერთი იყო, დააგდო აბაროტები და მოცურების შანსი დატოვა 0... 2. გუშინ, "პრეზიდენტ ჯორჯ ბუშის" ქუჩიდან გამოვუხვიე მარჯვნივ და როტორც იცით იქ საკმაოდ უსწორმასწორო გზაა, ხოდა წინ მარშუტკა მიდიოდა ცუდად, გადავწყვიტე გასწრება გავედი მარცხნივ და ჩავაჭირე აქსელერაციას ბოლომდე (ყველაფერი ეს მშრალ ასფალტზე ხდება), ხოდა კინგდაუნი და ისევ ნათურის ანთება, თავისი აბაროტების დაგდებით ერთი იყო... აქ რაც დავასკვენი ისაა, რომ ალბათ აჩქარებისას ერთი საბურავი აიწია ქაერში და უმალვე იმოქმედა ტრეკშენმა... მეორე ვარიანტი არ იყო გამოცდის მხრივ ჩატარებული, მაგრამ როგორც მივხვდი შემდეგ საკმაოდ უსიამოვნო სიტუაციას გადამარჩინა... ცდები გრძელდება... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Jun 1 2009, 00:42) [snapback]7269[/snapback] დიაგონალკაც ამაკიდინა რაკერამ, ხოდა ამ დროს ტრეკშენი ვერაფერს შვება, გარდა იმისა რომ ლსდ-ს არ აბლოკინებს ![]() მე როგორც ვიცი ფორესტერის კარობკაზე 1 პოზიციაში ცენტრალური დიფერენციალი იბლოკება, ანუ 50/50 ხდება (როცა სტანდარტულად 90/10 არის) ჰოლდით კი უბრალოდ შემდეგ სიჩქარეში არ გადაგირთავს... როცა 2-ში გაქვს და ჰოლდიც ჩართულია, მაშინ იმენნა მეორეთი დაგიძრავს და აღარ გადაგირთავს არცერთ სხვა სიჩქარეში.. ციტატა(Matador @ Jun 1 2009, 01:36) [snapback]7311[/snapback] ხოდა მოკლედ რა... ლსდ-ს გამოიყენებ როცა გინდა და დაგჭირდება რა... აი ტსც-ს კი მანქანა ყოველთვის იყენებს... რავი, რაღაც გაორებული ვარ, კარგია თუ ცუდი, ერთი მხრივ მაგარი ასწორებს, როდესაც კიდევ უფრო ხარ დარწმუნებული მანქანაში და უფრო მყარად ზიხარ, იმის შიშის გარეშე, რომ უაზროდ მოგიცურდება... აი, მეორე მხრივ კი, ადრენალინის დაკარგვის ყველაზე კარგი საშუალებაა მგონი ეგ... ტბაზეც, სანამ გავიჭედებოდი, ვცდილობდი პოლნი გაზით რაიმე ხაზი დამეხაზა ან გავცურებულიყავი, მაგრამ ჩემი ფეხები... ოდნავ წაიღო ერთი-ორჯერ (მესამედ აღარ დამცალდა) უკანალი და ისევ ტრაექტორიაზე დაერჭო... ხოო, ადრენალინს მართლა დაგიკარგავს, ზანოსში ვერ წაიყვან მანქანას, ან თუ წაიყვან, ვეღარ გამოიყვან ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |