![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
გამარჯობათ, მოკლედ მინდა ისეთი რამის გაკეთება რომ იაპონურ ფორიკაზე (1998) რომ ან ტურბინის გათიშვა შემეძლოს, ან ცოტა გვიან გახსნას ტურბო. ვინმემ თუ იცით მითხარით თუ არა, რომ მომვჯობინდები ტურბინას დავშლი და მაინც ამოვთხრი, იმას მაინც მივხვდები გამოვა თუ არა
![]() იდეაში მინდა გავაკეთო SPORT რეჟიმის კნოპკა და როცა მომიდება ვიგაზავო, როცა არა - არა. იმ დღეს კოლექტორი მოვხსენი და იქიდან ადის ტურბინაში მილი. იქ რომ რამე კლაპანი გაკეთდეს,რომელსაც გააკონტროლებ, შეგეძლება ტურბინს ჩართვა გამორთვა მაგრამ გადაკეტილ ტურბინაზე ჰაერი მასში რამდენად უპრობლემოდ გაივლის ეგ არ ვიცი, ტურბინის კონსტრუქციაა სანახავი აი მაგალითად 4000 აბაროტზე რო გახსნას ტურბო კაი ვარიანტი იქნება წვის ამბავში ტრასაზე რადგან უტურბინოდ შეგეძლება სიარული სადღაც 140 ით. ვინმეს მსგავსი რამე არა გსმენიათ? ![]() გაზაობის მოყვარულებმა არ გამლანძღოთ ![]() ჩემი არი s/tb, ხოლო გამიგია რო c20 არის კარგად ეკონომიურები, ამათ კიდევ ერთი და იგივე მოტორი აქვთ (მე რაც ვიცი) განსხვავება ტურბინაშია, მინდა რომ ჩემი მანქანა c20 ივით ეკონომიური იყოს და s/tb სავით სწრაფი, როცა როგორ მომინდება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 31st May 2009 - 19:02) [snapback]7168[/snapback] თუმცა თვითონ ჟიკლიორის ნახვრეტის გაფართოება შეიძლება ან იგივენაირი ჟიკლიორი რომ გაჩითო ან გამოაჩარხინო, სხვადასხვა დიამეტრის ნახვრეტებით და სხვადასხვა წნევაზე გექნება ვესტგეიტის გახსნა ექპერიმენტებით დააყენებ ოპტიმალურ ვარიანტს ეგრე გადაკეთება რაღაც ნიტოა, მერე აწევა რომ მოგინდა კაპოტშჰი უნდა ჩაძვრე, მოკლედ ახლა სელენოიდს ვეძებ და უკვე ვიცი როგორ უნდა გავაკეთო ანტი ბუსტ კონტროლერი. დღეს ერთ მანქანაზე ვაკუუმის შლანგი იყო გაფუჭებული და ბოლომდე უბუსტავდა, მატორი რომ არ გაეფუჭებინა ჯობდა ადრე გაეხსნა ვესტგეითი, ჰოდა აბდექი და ვაკუუმი მოვაშორე და ტურბინიდან გამომავალი შლანგი დავსვი პირდაპირ აქტუატორზე, შედეგად გაწევა დააკლდა, რაც ლოგიკურია, იმიტომ რომ სავარაუდოდ 0.5-ზე მეტს აღარ ბუსტავდა და კარგი ისაა რომ არაფერი არ არევია დ არც უნდა არეულიყო, ტურბინა საერთოდ ხომ არ გამთიშია. ყველანაირ აბაროტებზე გავშინჯე და ყველაფერი ნორმალურად მუშაობს, უბრალოდ 250-ის მაგივრად ალბათ 180 ცხენი დარჩა, სამაგიეროდ ბენზინს ცოტას დაწვავს. ბენზენის წვის შედეგებს მალე გავიგებთ და თუ რეალური სხვაობა იქნება როგორც კი სელენოიდი მექნება 1 კვირაში მზად იქნება ანტი ბუსტ კონტროლერის პირველი მოდელი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 1 2009, 03:00) [snapback]7339[/snapback] PAINKILLER ეგრე გადაკეთება რაღაც ნიტოა, მერე აწევა რომ მოგინდა კაპოტშჰი უნდა ჩაძვრე, მოკლედ ახლა სელენოიდს ვეძებ და უკვე ვიცი როგორ უნდა გავაკეთო ანტი ბუსტ კონტროლერი. დღეს ერთ მანქანაზე ვაკუუმის შლანგი იყო გაფუჭებული და ბოლომდე უბუსტავდა, მატორი რომ არ გაეფუჭებინა ჯობდა ადრე გაეხსნა ვესტგეითი, ჰოდა აბდექი და ვაკუუმი მოვაშორე და ტურბინიდან გამომავალი შლანგი დავსვი პირდაპირ აქტუატორზე, შედეგად გაწევა დააკლდა, რაც ლოგიკურია, იმიტომ რომ სავარაუდოდ 0.5-ზე მეტს აღარ ბუსტავდა და კარგი ისაა რომ არაფერი არ არევია დ არც უნდა არეულიყო, ტურბინა საერთოდ ხომ არ გამთიშია. ყველანაირ აბაროტებზე გავშინჯე და ყველაფერი ნორმალურად მუშაობს, უბრალოდ 250-ის მაგივრად ალბათ 180 ცხენი დარჩა, სამაგიეროდ ბენზინს ცოტას დაწვავს. ბენზენის წვის შედეგებს მალე გავიგებთ და თუ რეალური სხვაობა იქნება როგორც კი სელენოიდი მექნება 1 კვირაში მზად იქნება ანტი ბუსტ კონტროლერის პირველი მოდელი მოიცა, ვაკუუმი როგორ მოხსენი?? აქტუატორის შლანგის ტრაინიკის მესამე მხარე მიდის სოლენოიდში რომელსაც აკონტროლებს მატორის კომპი, ეგ თუ ჩახსენი, უბრალოდ კომპი მაღალ ბუსტზე არ გაუშვებს, სტანდარტული ბუსტი ექნება სულ, ალბათ 0.5 ან უფრო ნაკლები ![]() და თუ გინდა რომ ანტი-ბუსტკონტროლერი დააყენო, უბრალოდ ეგ არსებული სოლენოიდი უნდა დასვა ჩამრთველზე და როცა გინდა გათიშავ და კომპი ვეღარ აუწევს ბუსტს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |