IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინა რომ ცოტა გვიან გახსნას, შეიძლება?
cladhed
გამოხმაურება May 14 2009, 14:48
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 299
რეგისტრ.: 8-May 09
მომხმარებელი № 76




გამარჯობათ, მოკლედ მინდა ისეთი რამის გაკეთება რომ იაპონურ ფორიკაზე (1998) რომ ან ტურბინის გათიშვა შემეძლოს, ან ცოტა გვიან გახსნას ტურბო. ვინმემ თუ იცით მითხარით თუ არა, რომ მომვჯობინდები ტურბინას დავშლი და მაინც ამოვთხრი, იმას მაინც მივხვდები გამოვა თუ არა biggrin.gif
იდეაში მინდა გავაკეთო SPORT რეჟიმის კნოპკა და როცა მომიდება ვიგაზავო, როცა არა - არა. იმ დღეს კოლექტორი მოვხსენი და იქიდან ადის ტურბინაში მილი. იქ რომ რამე კლაპანი გაკეთდეს,რომელსაც გააკონტროლებ, შეგეძლება ტურბინს ჩართვა გამორთვა მაგრამ გადაკეტილ ტურბინაზე ჰაერი მასში რამდენად უპრობლემოდ გაივლის ეგ არ ვიცი, ტურბინის კონსტრუქციაა სანახავი
აი მაგალითად 4000 აბაროტზე რო გახსნას ტურბო კაი ვარიანტი იქნება წვის ამბავში ტრასაზე რადგან უტურბინოდ შეგეძლება სიარული სადღაც 140 ით.

ვინმეს მსგავსი რამე არა გსმენიათ? smile.gif

გაზაობის მოყვარულებმა არ გამლანძღოთ biggrin.gif

ჩემი არი s/tb, ხოლო გამიგია რო c20 არის კარგად ეკონომიურები, ამათ კიდევ ერთი და იგივე მოტორი აქვთ (მე რაც ვიცი) განსხვავება ტურბინაშია, მინდა რომ ჩემი მანქანა c20 ივით ეკონომიური იყოს და s/tb სავით სწრაფი, როცა როგორ მომინდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gigizura
გამოხმაურება Jun 1 2009, 20:44
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 571
რეგისტრ.: 20-April 09
მომხმარებელი № 33




მოკლედ ტურბინა რომ არ გაახსნევინო გაზის პედლის რეგულირებით, ანუ 2.5 აბაროტზე რომ ავა აუშვი გაზსს და ისევ დააჭირე რომ მეორე სიჩქარეში გადავარდეს(მექანიკის პონტში), შემდეგ იგივე გააკეთე და მესამე სიჩქარეში გადასაგდებად და ასე შემდეგ,(ეს ყველაფერი პლავნად, რბილად უნდა გააკეთო). ახალს რამეს არ ვამბობ მარა მასეთი მანერით სიარულით 13 ს დაგიწვავს, როცა მოგინდება კაიფი და მიდგმა მაშინ არც უნდა იფიქრო ეკონომიურობაზე, კაიფი კი ფული ღირს gamer4.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 1 2009, 22:14
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(gigizura @ Jun 1 2009, 22:44) [snapback]7371[/snapback]
მოკლედ ტურბინა რომ არ გაახსნევინო გაზის პედლის რეგულირებით, ანუ 2.5 აბაროტზე რომ ავა აუშვი გაზსს და ისევ დააჭირე რომ მეორე სიჩქარეში გადავარდეს(მექანიკის პონტში), შემდეგ იგივე გააკეთე და მესამე სიჩქარეში გადასაგდებად და ასე შემდეგ,(ეს ყველაფერი პლავნად, რბილად უნდა გააკეთო). ახალს რამეს არ ვამბობ მარა მასეთი მანერით სიარულით 13 ს დაგიწვავს, როცა მოგინდება კაიფი და მიდგმა მაშინ არც უნდა იფიქრო ეკონომიურობაზე, კაიფი კი ფული ღირს gamer4.gif

და ვაბშე რომ არ აუშვა გაზს და დაბალზე გეჭიროს, 2000-ზე გადააგდებს შემდეგ სიჩქარეში ნებისმიერ ვარიანტში smile.gif

და თუ მექანიკაა, მაშინ??? biggrin.gif

იტოგში ეს ყველაფერი არის რეჟიმების შესაცვლელად, ანუ შემთხვევით რომ არ შემოგეგაზინოს (რა ტერმინი მოვხიე biggrin.gif )

თორე როცა ფიქრობ რომ ეკონომია უნდა გააკეთო, გაზს არ დააჭერ და ეგაა რა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
cladhed   ტურბინა რომ ცოტა გვიან გახსნას   May 14 2009, 14:48
giogagnidze   ც20 ივით სწრაფი უტურ...   May 14 2009, 14:58
cladhed  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 4 მომხმარებელი (მათ შორის 4 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge