![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ, ჩემსას აქვს და მინდა გაგიზიაროთ შთაბეჭდილება იმაზე თუ რას შვება, ასევე მაინტერესებს სხვების გამოცდილება ამ საკითხში, რათა ზუსტად ვიცოდეთ რას უნდა ველოდოთ ამისგან.
1. "წარღვნის" დროს, ღვინის აღმართზე (ავლაბარი) გადავწყვიტე გამოცდა პირველად ხოდა სველ ქვაფენილს რომ შევუყევი უცებ ჩავაჭირე გაზს ბოლომდე, კინდგაუნი და ნათური ანთება ერთი იყო, დააგდო აბაროტები და მოცურების შანსი დატოვა 0... 2. გუშინ, "პრეზიდენტ ჯორჯ ბუშის" ქუჩიდან გამოვუხვიე მარჯვნივ და როტორც იცით იქ საკმაოდ უსწორმასწორო გზაა, ხოდა წინ მარშუტკა მიდიოდა ცუდად, გადავწყვიტე გასწრება გავედი მარცხნივ და ჩავაჭირე აქსელერაციას ბოლომდე (ყველაფერი ეს მშრალ ასფალტზე ხდება), ხოდა კინგდაუნი და ისევ ნათურის ანთება, თავისი აბაროტების დაგდებით ერთი იყო... აქ რაც დავასკვენი ისაა, რომ ალბათ აჩქარებისას ერთი საბურავი აიწია ქაერში და უმალვე იმოქმედა ტრეკშენმა... მეორე ვარიანტი არ იყო გამოცდის მხრივ ჩატარებული, მაგრამ როგორც მივხვდი შემდეგ საკმაოდ უსიამოვნო სიტუაციას გადამარჩინა... ცდები გრძელდება... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Jun 1 2009, 02:00) [snapback]7326[/snapback] აბა დიაგონალკისას რა ძრავს მანქანას ტო? ანუ როგორ გადააქვს სხვა ბორბლებზე დაწოლა???? ვაჰ, ვერ გავიგე რა... იქ რომ ვიყავი გაჭედილი, ისეთი შეგრძნება მქონდა, თითქოს ზაპასკაც ტრიალებს თქო, მაგრამ ეგეთი პაკრიშკებით პროსტო შანსი არა გაქვს რა... მაგაში დავრწმუნდი... ტრასის და ასფალტისაა იმენა ჩემი პაკრიშკები... ნუ წვიმაშიც საკაიფოდ დადის... პ.ს. პმ ნახე? შენი ხო ავტომატიკაა? შენს შემთხვევაში როგორ ხდება იცი?? ჩვეულებრივი ავტომატიკიანი ფორესტერების პრობლემა (არა VTD ხიდებით) ეგაა კაკრაზ... მაგას წინა ხიდზე მიაქვს 90% თორქი, როცა წინა ხიდი მოსრიალდება (ორივე ბორბალი!!!), ელექტრომაგნიტური მუფტის საშუალებთ თორქი გადადის უკანა ხიდზე, ზუსტად არ ვიცი, მაგრამ მგონი მაქსიმუმ 40% შეუძლია გადატანა უკან... ხოდა უკვე მაშინ ხდება უკანა ხიდის ბლოკირება, როცა იმ 40%-ის უმეტესი ნაწილი ერთერთ უკანა ბორბალზე წავა, მაგრამ დიაგონალკაზე შეიძლება ეგ 40% თორქი და ბორბლებს შორის სხვაობა საკმარისი არ აღმოჩნდეს (მითუმეტეს თუ TSC გაქვს, ეგ თორქს ისედაც გიზღუდავს) LSD-ს დასაბლოკად, შედეგად დიაგონალკაზე დარჩები გამოკიდებული... ერთადერთი ვარიანტი რომ 50/50 დაიბლოკოს, არის 1-იან პოზიციაში ჩაგდება, ეგ იმენნა თანაბრად ანაწილებს ხიდებს შორის და უფრო მეტი შანსია რომ პერეგაზოვკაზე უკანა ხიდი დაბლოკო, თუმცა TSC მანდ არ ვიცი მუშაობს თუ არა, სავარაუდოდ არა... VTD-ზე უკვე სხვანაირი სიტუაციაა, მანდ სტანდარტულად 45/55 არის განაწილება, და დიფერენციალის კომპიც უფრო ჭკვიანია ![]() ![]() ციტატა(aleko @ Jun 2 2009, 00:14) [snapback]7379[/snapback] ფორესტერს ავტომატით ხიდთაშორის ძალების განაწილება აქვს 60 წინ და 40 უკან, 50/50-ზე აქვს მხოლოდ მექანიკებს (1997-2000წ.წ.) Actve AWD სისტემაზე 90/10 არის სტანდარტული განაწილება, მოცურების დროს ან ნაგრუზკაზე გადააქვს უკან თორქი, მაქსიმუმ 60/40 შეუძლია როგორც ვიცი ![]() VTD-ზე 45/55 არის განაწილება, ნაგრუზკის მიხედვით საკმაოდ მეტი თორქის გადატანა შეუძლია უკანა ხიდზე, მგონი სადღაც 80%-მდე.... მოსრიალების შემთხვევაში კი ისევ 45/55 ბლოკავს ![]() ფორესტერის მექანიკაზე 50/50 არის სტანდარტულად, ნაგრუზკის მიხედვით იცვლება, თუ დიდი სხვაობა მისცა ხიდებს შორის, მერე LSD ბლოკავს და ისევ 50/50-ზე აბრუნებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |