IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ატ-კოლოფში რა ზეთ ჩავასხაააა???
forika
გამოხმაურება Sep 24 2009, 14:20
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




ძმებო იქნებ მირჩიოთ ატ-ში რა ზეტი ჩავასხააა? იმდგეს ზაზასტან ვიყავი რენოში და მიტხრა მაგას სპეციალური ზეტი უნდა სუბარუსიოოო, მე კიდე რეინოლი მისხია, ეგ ზაან სქელიაო და სუბარუს ტხელიაო . მაგის ბრალია რო ურტყამს კარონკაოsad.gifsad.gifsad.gif ტქვენ რას მირჩევტ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Matador
გამოხმაურება Jan 8 2010, 21:31
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(Zarios @ 8th January 2010 - 22:22) [snapback]73874[/snapback]
Hიდრავლიკას სადა აქვსო შუპი მარტო თავსახური აქვსო, მე კი სურათი დავდე აბა ეს რაა მეთქი


თავსახურია ეგ აბა რა არის?! biggrin.gif


ციტატა(Zarios @ 8th January 2010 - 22:22) [snapback]73874[/snapback]
ეხლა ეს მითხარით, მაგ ტრანსმისსიის შუპიდან გამომდინარე კიდა უნდა დავამატო ეგ ზეთი? სადამდე უნდა იყოს? პოლო ნახვრეტამდე?


როგორც გითხარი 200 გრამი ჩაუმატე და ეყოფა ზუსტად... ხო ზედა ნახვრეტამდე უნდა იყოს რა... ეგაა მაქსიმუმი...


ციტატა(Zarios @ 8th January 2010 - 22:22) [snapback]73874[/snapback]
არა მგონია რომ სადმე გადაჰქონდეს ტრანსმისსიიდან ზეთი, რადგან, გუშინ რო დავამატე, იმის მერე სადღაც 500 კმ-მდე გავიარე, და ცოტა მაინც დააკლდებოდა, როგორც იყო გუშინ, იმ დონეზე იყო დღესაც.
მე ვფიქრობ რომ იაპონიაში აკლდა, ან კონტეინერში რომ აყირავებული იდგ 2 თვეზე მეტი, მაშინ დაიკარგა სადრაც.. ისე კი სევამოწმებ მაგ "ხიდის" შუპსაც ხვალ..


500 კი არა შეიძლება 5000 კმ-ში ვერ შეატყო დაკლება, მაგიტომ გითხარი რომ ნახო ხიდის ზეთის დონე... თუ იქ ნორმაზეა ყველაფერი, მაშინ რაღაც სხვა მიზეზი უნდა ვეძებოთ, მაგრამ კარგი ის იქნება მაგაში რომ ყველაზე ცუდს გადარჩენილები ვართ wink.gif

ამოყირავებული კი არა თავით რომ დაკიდო, წვეთი არ უნდა დაკარგოს და არც დაკარგავს, ამიტომ ეგ თემა გამორიცხულია, იაპონიაში აკლდა ვარიანტი უფრო მისაღებია, თუმცა რატომ აკლდა ეგ საკითხავია... ხო და კიდევ, სიარულის შემდეგ, რომ გადმოდიხარ მანქანიდან (ნუ მე ვგულისხმობ როცა კარგად გაახურებ მანქანას, 2 კმ-იანი ტრიპები დაიკიდე), დამწვარი ზეთის სუნი ხომ არ მოგდის? ან უკეთესი: რომ გადმოხვალ მანქანიდან შეხედე ქვევით, გლუშიტელზე დაწვეთებული ზეთი ხომ არ ორთქლდება?

იაპონიაში ზეთის შეცვლისას ძირითადში კარტერსაც ხსნიან და შიდა ფილტრსაც რეცხავენ ხოლმე, ხოდა მერე მაგ კარტერს პრაკლადკის ნაცვლად გიდრავლიკაზე იყვანენ... მაგ დროს კარტერს თუ ძალიან გადაუჭირე, იგი დეფორმირდება და ტოვებს ნაპრალს, რომლიდანაც თუნდაც ძალიან დაბალი კონცენტრაციით მაგრამ მაინც იცის ხოლმე ზეთმა გადმოსვლა... 5000-ზეც ვერ შეატყობ, მაგრამ 40 000-ზე შეეტყობა აშკარად wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
forika   ატ-კოლოფში რა ზეთ ჩავასხაააა???   Sep 24 2009, 14:20
levani12345   არაა მაგის ბრალი :) ...   Sep 24 2009, 14:22
shota   forika არ ვიცი რისი ...   Sep 24 2009, 14:26
levani12345   მეც მისხია და ურტყ...   Sep 24 2009, 14:32
akm777   არაა ეგ ზეთის ბრალ...   Sep 24 2009, 14:42
aleko   FORIKA მეც რეინოლი მის...   Sep 24 2009, 14:59
Matador   ჰეჰე... ვერ ისწავლა ...   Sep 24 2009, 15:06
forika   მეც ეჭვი შემეპარა ...   Sep 24 2009, 15:12
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge