![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გაუამრჯოს ყველას, რჩევა მნჭირდება:
მანქანას გავუკეთე ყველაფერი რაც ჩირდებოდა 100 ზე, დამრჩა ჯიტკოსტი და ბენზინის ფილტრი, ფილტრზე ეჭვი მაქვს რომ უკვე გაბიდნული იქნება, რამენაირად შეიძლება შევამოწმო, ანუ მანომეტრი დავაყენო ფილტრის მერე და გავსინჯო წნევა, ან რამე ეგეთი? პლიუს ხომ ვერ მეტყვით სად ვიყიდი კარგ ფილტრს? თურქული არ მინდა ანდა შემპოწმების მიზნით რომ ცავხსნა ბენზინის ფილტრი და პირდაპირზე მივაერტო და ისე გავაგაზავო ნეტა ბევრ ნაგავს შეიტანს? ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 59 რეგისტრ.: 2-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 441 ![]() |
რაც უფრო დიდი ფართობი აქვს გასაფილტრ ელემენტს მით მეტი გამტარუნარიანია და შესაბამისად გვიან გაიბიდნება ჭუჭყით. საფილტრავი ელემენტი კი ყველას თითქმის ერთნაირი აქვს. მე არ ვიძახი რომ ყველას, თითქმის ყველას მეთქი. მინახია ორიგინალები, იმათ საერთოდ სხვანაირი აქვთ. ბევრი ფენაა დახვეული რულეტივით. ამიტომ ეგეთი პრინციპით ფართი იზრდება.
|
|
|
![]() ![]() |