![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
ნიკი: karoche
სახელი: გიზო გვარი: ცერცვაძე მანქანა: Forester წელი: 2001.10 ფერი: შავი დამატებით: S/Tb 2.0 EJ205, 240HP/6000, 309N*m/4000 ესეც სურათები, კი გავრეცხე, მაგრამ წვიმამ ეგრევე მომისწრო და ეგრე გადავიღე რა ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
Baal
ესე იგი საერთოდ გატესტვის იდეა გამიჩნდა მას შემდეგ რაც წითელიც ჩამომივიდა და პირველად დავჯექი "სხვა" ფორესტერზე ![]() მოკლედ ავიღე ჩემი სპორტული წამზომი, (ჯერ ნუ გაიცინებთ, თვითონ კი პატარა ცდომილება აქვს, მაგრამ ვინც რთავს და აჩერებს იმას აქვს ცდომილება, ვიცი ვიცი ![]() ჯერ გავტესტეთ წითელი, ძრავდა 3000 ზე ოდნავ მეტზე და ორჯერ გავტესტეთ ესეც და შემდეგ შავიც - გზაზე ზემოთ-ქვემოთ, მანქანას ძრავდა ჩემი ნიშნის შემდეგ, და აი ზუსტად "ჩემი ცდომილების" გამოსარიცხად წამზომს ვრთავდი ჯერ და თან ვაძლევდი ნიშანს, ანუ შემდეგ ძრავდა მხოლოდ და მხოლოდ... და ვაჩერებდი წამზომს მხოლოდ მას შემდეგ, რაც კარგად გაუსწორდებოდა ისარი 100კმ/სთ-ს... მოკლედ 6.5 ის ფარგლებში იყო ორივე ჩვენება წითელზე... შავის გატესტვის წინ ვთხოვე ჩემს მეგობარს რომ ეს წითელივით აგრესიულად არ დაეძრა, ვგრძნობდი რომ მისი დატოვება უფრო მინდოდა და ფერადო მეცოდებოდა ![]() ხოდა ნაკლებად აგრესიული დაძვრის მიუხედავად შავმა ორჯერ 5 წამი გვაჩვენა... ეხლა გაითვალისწინეთ რომ 100 კგ ზედმეტი "მასა" იდო მანქანაში ჩემი და რაღაც ნაწილების სახით (რემონტის შემდეგ შემორჩენილი ხარახურა კიდევ არ გადამიყრია ![]() ხოდა ველოდები როდის შევძლებ ისე გატესტვას რომ შედეგი ფაქტის სახით გვქონდეს ... |
|
|
![]() ![]() |