![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 552 რეგისტრ.: 9-June 09 მომხმარებელი № 154 ![]() |
113 კმ გარბენი. ცივზე მხოლოდ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(levani12345 @ Jan 11 2010, 16:55) [snapback]74969[/snapback] 113 კმ გარბენი. ცივზე მხოლოდ საინტერესოა ჩემსას 220 კმ ძალიან დიდი განსხვავებაა. ფრიქციონების გარდა რამე სხვაც უნდა ჭირდეს თუ გავარკვევ აქ დავწერ აუცილებლად. მანამდე გირჩევ ცივზე გაუფრთხილდე კარობკას 3 თი იარე დაბალი გაზით. რომ გათბება მერე შეუბერე. ისე თუ დრო გაქვს მიიყვანე კარობკის ხელოსანთან და სთხოვე წნევები გაზომოს. კარობკას 5-6 წერტილიაქვს სპეციალურად მაგისთვის. შედეგები და გაზომწის წერტილები ჩაინიშნე მერე აქ დაწერე იქნებ რამე მოვიფიქროთ. პირდაპირ კარობკის დაშლა ან იქვე დარეგულირება თუ შემოქთავაზეს კითხე მანომეტრი თუ აქვს და თუ გითხრა მანომეტრი რათ მინდა ისედაც ვიციო გამოიქეცი ეგრევე თორემ ..... |
|
|
![]() ![]() |