![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 11th January 2010 - 17:19) [snapback]74984[/snapback] ფრიქციონების გარდა რამე სხვაც უნდა ჭირდეს თუ ზეთი და ფილტრი იმ დონეზე იყო გაბიდნილი რომ კარობკას აბუქსავებდა, მაშინ ერთი პატარა ნამცეცი იქნება შეტანილი კარობკის ეგრეთწოდებულ "მოზგში", ანუ კლაპნების სიტემაში და რომელიღაც კლაპანი გახაზა და ცუდად სრიალებს ან ზეთს აპარებს. გარდა გაერთა ფილტრებისა კარობკას შიგნით აქვს 2 ცალი პატარ ფილტრი გიდრომუფტის თორქის მარეგულირებელ სელენოიდში შესასვლელთან და შეიძლება ისიც იყოს გაბიდნილი. ის რომ სიჩქარეებში ჩაგდები დრო ნორმაშია სულაც არ ნიშნავს იმას რომ წნევა ნარმალურია, სირულის დროს სხვა წნევებია. კარობკას დატოვებული აქვს ერთუ ხაგლუშკა იმისთვის რომ მანომერი მიაერთო და წნევა გასინჯო, ეს უნდა გაკეთდეს სიარულისას. ახლა წნევები არ მახსოვს ზეპირად, მაგრამ მანუალში წერია |
|
|
![]() ![]() |