![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ეგრე გაზს ვერ ავუშვებ, ავხდი კაპოტს
![]() მოკლედ დღეს ჩავდე უფრო დიდი დიამეტრის რესტრიქტორი აქტუატორთან, და უფრო მოვჭიმე აქტუატორის პრუჯინა, მანქანა ვერ ვიცანი, 2500 დან დაიწყო დაბუსტვა და უკვე 3500 ზე მქონდა სრული ბუსტი, 1.1 ბარი. შემდეგ 1.1 დან ნელ ნელა ცამოდიოდა და რედლაინზე მქონდა 0.85-0.9 ბარი. მოკლედ იდეალურად იყო ყველაფერი. ასე ვტესტე და ვიარე, ერტთი 10 გარბენი გავაკეთე, 2, 3 და 4 სიჩქარეებით. მოგვიანბით მანქანა რომ ცავაქრე ესე ნახევარ საათში დავქოქე და გაზს რომდ ავაჭირე მეოთხეში საერთოდ გადაირია მანქანა, უაზრეოდ დიდი ოვერბუსტი მომცა 4000 აბაროტზე და გაზს ფეხი ავუშვი, არ მინდოდა ამტორი მეწვალებინა. აქედან ვხვდები რომ პერეპუსკნოლი არაფერ შუაშია. სავარაუდოდ აქტუატორი მიჩმახებს, |
|
|
![]() ![]() |