IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ცივზე გადართვისას "პერეგაზოვკებს" აკეთებს
Sturbo
გამოხმაურება Nov 5 2009, 11:25
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს
მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს
პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D
ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Jan 11 2010, 16:34
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 11th January 2010 - 17:19) [snapback]74984[/snapback]
ფრიქციონების გარდა რამე სხვაც უნდა ჭირდეს

თუ ზეთი და ფილტრი იმ დონეზე იყო გაბიდნილი რომ კარობკას აბუქსავებდა, მაშინ ერთი პატარა ნამცეცი იქნება შეტანილი კარობკის ეგრეთწოდებულ "მოზგში", ანუ კლაპნების სიტემაში და რომელიღაც კლაპანი გახაზა და ცუდად სრიალებს ან ზეთს აპარებს. გარდა გაერთა ფილტრებისა კარობკას შიგნით აქვს 2 ცალი პატარ ფილტრი გიდრომუფტის თორქის მარეგულირებელ სელენოიდში შესასვლელთან და შეიძლება ისიც იყოს გაბიდნილი.
ის რომ სიჩქარეებში ჩაგდები დრო ნორმაშია სულაც არ ნიშნავს იმას რომ წნევა ნარმალურია, სირულის დროს სხვა წნევებია. კარობკას დატოვებული აქვს ერთუ ხაგლუშკა იმისთვის რომ მანომერი მიაერთო და წნევა გასინჯო, ეს უნდა გაკეთდეს სიარულისას. ახლა წნევები არ მახსოვს ზეპირად, მაგრამ მანუალში წერია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 11 2010, 16:52
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Jan 11 2010, 17:34) [snapback]74998[/snapback]
თუ ზეთი და ფილტრი იმ დონეზე იყო გაბიდნილი რომ კარობკას აბუქსავებდა, მაშინ ერთი პატარა ნამცეცი იქნება შეტანილი კარობკის ეგრეთწოდებულ "მოზგში", ანუ კლაპნების სიტემაში და რომელიღაც კლაპანი გახაზა და ცუდად სრიალებს ან ზეთს აპარებს. გარდა გაერთა ფილტრებისა კარობკას შიგნით აქვს 2 ცალი პატარ ფილტრი გიდრომუფტის თორქის მარეგულირებელ სელენოიდში შესასვლელთან და შეიძლება ისიც იყოს გაბიდნილი.
ის რომ სიჩქარეებში ჩაგდები დრო ნორმაშია სულაც არ ნიშნავს იმას რომ წნევა ნარმალურია, სირულის დროს სხვა წნევებია. კარობკას დატოვებული აქვს ერთუ ხაგლუშკა იმისთვის რომ მანომერი მიაერთო და წნევა გასინჯო, ეს უნდა გაკეთდეს სიარულისას. ახლა წნევები არ მახსოვს ზეპირად, მაგრამ მანუალში წერია

გაზომვა უნდა მეც მაგას ვიძახი მაგრამ ეხლა არც დრო მაქვს აღარც ფული რომ ვიყიდო ეგ მანომეტრი. საინტერესო ისაა რომ ერთ მანქანაზე 100 ია გავლილი მეორეზე 200 სიმპტომები ერთნაირი sad.gif არადა მე ცვეთას ვაბრალებდი მაგრამ ეს პირველი რაღამ გაცვითა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   ცივზე გადართვისას "პერეგაზოვკებს" აკეთებს   Nov 5 2009, 11:25
Raven   Sturbo ვერ გავიგე მე...   Nov 5 2009, 12:05
Sturbo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge