![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 11th January 2010 - 17:52) [snapback]75008[/snapback] გაზომვა უნდა მეც მაგას ვიძახი მაგრამ ეხლა არც დრო მაქვს აღარც ფული რომ ვიყიდო ეგ მანომეტრი. საინტერესო ისაა რომ ერთ მანქანაზე 100 ია გავლილი მეორეზე 200 სიმპტომები ერთნაირი არადა მე ცვეთას ვაბრალებდი მაგრამ ეს პირველი რაღამ გაცვითა. ეგ ცვეთის შედეგი კი არა დაბინძურებული ზეთის დროულად შეუცვლელობის ბრალია. კიდევ კარობკის კარტერის ჩარტყმამ იცის ეგეთი რამე |
|
|
![]() ![]() |