IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ჩემ ბოქსში დაშლილი ძრავების პრობლემები
SUB 300
გამოხმაურება Jan 11 2010, 12:14
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




დაიშალა 98-იანი იმპრეზა ტურბინით, კლადიშის სტუკის დიაგნოზით
დაშლის შედეგად აღმოჩდა რომ ზეთის ნასოსის 5 ბოლტიდან 4 არ იყო სათანადოთ დაჭერილი (რაც დამიშლია იმასთან შედარებით, ფაქტიურად მოშვებული იყო )
90 % დარწმუნებული ვარ მაღალ აბაროტზე , მაღალი წნევის წარმოქმნისას აპარებდა ზეთს და წნევას აგდებდა

შედეგად დაისტუკა მეორე ცილინდრის შატუნის კლადიში ,შატუნიც გაფუჭდა . მეოთხე პორშინის შატუნზე დაწყებული იყო სტუკი

2 პორშინის ჩიხოლი იწყებს დაჯდომას , 4 საკმაოდ დამჯდარი იყო საკვირველია ხმა რო არ ქონდა
4 პორშინის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
SUB 300
გამოხმაურება Jan 11 2010, 17:51
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




კი ბატონო ხადოც არაჩვეულებრივად მუშაობს
როგორც ამიხსნეს მოლივდენის პრისატკის შემცველობაში არის ის ნივთიერენა რასაც ACL კლადიშები შეიცავს
ხადო რამდენადაც ვიცი 2000ზე მუშაობს, ზუსტად არ ვიცი
და არის მესამე პრისატკა რომელიც ხახუნის ძალას ამცირებს

ჩავასხავდი მოლივდენს მერე ხადოს და ბოლოს MT-10 ს
ზეთს რო გამოვცვლი ეგრეც ვიზავ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
SUB 300   ჩემ ბოქსში დაშლილი ძრავების პრობლემები   Jan 11 2010, 12:14
mixa   ეგ თავისით როგორ უ...   Jan 11 2010, 12:20
Baal   დროთანაგნმავლობა...   Jan 11 2010, 12:46
SUB 300  
ციტატ...   Mar 26 2014, 12:40
OZY  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge