გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
May 5 2009, 22:44
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 |
მე მაინტერესებს და გამომდინარე იქიდან, რომ ბევრი სვამ ამ საკითხთან დაკავშირებით კითხვებს, იქნებ ამ მოვუყაროთ თავი ინფოამრციას საბურავებზე, დისკებზე, ზიმნი, ლეტნი და ასე შემდეგ ინფოს.
ეხლა მიყენია კარგი საბურავები (პროტექტორის ამბავში) S+M (თოვლი + ტალახი), ანუ გამოდის რომ ზიმნები. ეგეთებით ზაფხულში ჯობია არ ვიარო. ლეტნებში რომელი გადის? რა აღნიშვნები უნდა ქონდეს. თან რომ მოვხსნი ამ ზიმნებს, ჯობია ისევ რამე დისკებზე შევაგდო და დაბერილები შევინახო ზამთრამდე, რომ არ გაფუჭდეს, ხომ მასეა? ამისთვის ნებისმიერ მაქანანისათვის განკუთვნილი ჩემი ზომის დისკები შემიძლია ვიყიდო? ეკონომიის ამბავში რკინისები. დანარჩენი წესით ყიდვა გაყიდვაში უნდა დამეგდო, მაგრამ აქ მოდერების იმედზე ვარ, თუ საჭიროა ან დაშალონ, ან მითხარით და დავშლი. საბურავების მასიური შეცვლის სეზონი უკვეა. საკუთარი გამოცდილებიდან სად და რა საბურავების ყიდვა ჯობია ზაფხულისთვის? |
|
|
|
![]() |
Jan 10 2010, 21:24
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 |
ერთხელ მქონდა ბევრი ფული და დავბერე აზოტით... შედეგი =0. პრინციპში რა შედეგი უნდა ყოფილიყო რო ?!!! არ ვიცი
|
|
|
|
Jan 11 2010, 22:09
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 849 რეგისტრ.: 26-December 09 მდებარ.: QUTAISI მომხმარებელი № 666 |
ციტატა(crimson @ Jan 10 2010, 21:24) [snapback]74633[/snapback] ერთხელ მქონდა ბევრი ფული და დავბერე აზოტით... შედეგი =0. პრინციპში რა შედეგი უნდა ყოფილიყო რო ?!!! არ ვიცი რა გადაიხადე ერთი საბურავის დაბერვაში? ეხლა წავიკითხე და ბევრი დადებითი წერია აზოტით დაბერვზე... |
|
|
|
giogagnidze ბორბალი May 5 2009, 22:44
RACKER
![]() ![]() |