![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
მოკლედ რადიატორი უშვებს დაწებებულია სულ ეპოქსიტში ზის მაგრამ მაინც ხოდა საბოლოოდ რომ მოგვარდეს ეს პრობლემა ალუმინი მინდა გავაკეთო.
ზიომბო გააკეთა კარგია მაგრამ იქნებ უფრო იაფად იყოს ვინმე ვინც აკეთებს აბა ვინ რა იცის დაწერეთ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
კრიშკა იმიტომ არის გარკვეულ წნევაზე გათვლილი რომ ის წნევა სისტემაში უნდა შეიქმნას, როცა გადააჭარბებს უნდა გახსნას და გადაიტანოს ბაჩოკში. წნევა რომ შეიქმნება შლანგი აუცილებლად გამაგრდება, ფენის ჩართვის მერე კიდე წნევა ეცემა და ისევ იშვებს. წნევა და ტემპერატურა ერთმანეთთან მჭიდროდ არის დაკავშირებული და კრიშკისგახსნის წნევა,გათვლების ხარჯზე იქმნება თითქმის იმავდროულად როგორც ტემპერატურის დაჩიკი რთავს ფენს. ტემპერატურას აგდებს ფენი და წნევას კრიშკა. ეს ყველაფერი ხდება ძალიან ჩქარა და ბაჩიკში გადადის 100-200 გრამი წყალი. როცა ძრავი ცივდება სისტემაში მოკლებილი წყლის ხარჯზე ჩნდება ვაკუუმი რაც იწვევს რაზშირიტელიდან წყლის უკან დაბრუნებას სისტემაში, ანუ კრიშკის კლაპანი აბრატნი რეჟიმში მუშაობს. როცა პრაკლადკა დაბრედილია და სისტემაში გამონაბოლქვი აირი ხვდება წმევა ბევრად მეტია დასაშვებზე, ამიტომ კრიშკა თითქმის სულ გახსნილია და სითხეც გადმოდის და გადმოდის, ავსებს ბაჩოკს და იღვრება.
შლანგის გაბერვა კიდე სხვაა. როცა კრიშკა იბრიდება უკვე ზღვრულ წნევაზე აღარ იხსნება, მაღალი წნევის ცხელი წყლის ზემოქმედება იწვევს რეზინის დეფორმირებას (გაბერვას). ჩემი შლანგ მგალითად დიდ ბადრიჯანს გავდა ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |