![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ. ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3 1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები) 2) კალენვალის ხოდის გაზრდა 3) ზედა 2 ერთად ![]() ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი ![]() დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ![]() იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი ![]() ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს. ![]() ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია) ![]() აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 12th January 2010 - 18:52) [snapback]75653[/snapback] მიხა მემგონი ისევ იმ 2,5 ბლოკს უნდა მივაწვეთ , და პორშინები ვნახოთ ტურბინიანის და ვალი 2.0 ? ![]() თუ გამოვა 20ის ვალით კუბატურა 2.35 გამოდის დაახლოებით და თუ კალენვალიც 2.5ის იქნება ატმოსფერულის არ მიიღუნება ბუსტზე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(mixa @ Jan 12 2010, 18:56) [snapback]75654[/snapback] და ვალი 2.0 ? ![]() თუ გამოვა 20ის ვალით კუბატურა 2.35 გამოდის დაახლოებით და თუ კალენვალიც 2.5ის იქნება ატმოსფერულის არ მიიღუნება ბუსტზე? ეს ყველაფერი უნდა დავიანგარიშოთ. მე რაც შემხვდა განსხვავებები 2.5 ში 1... პორშინი არის 2 ნაირი , კოლცოს ზევით მაღალბორტიანი და დაბალბორტიანი , ამის მიხედვით დგება პრაკლატკა სქელი დათხელი , თუ დააყენე თხელი სქელის მაგივრად , პორშინი დაარტყავს გალოვკას , ძრავი იმუშავებს მაგრამ საშინელი ბაგაბუგის ხმა ექნება , პრაკლატკებში თუ არ ვცდები მილიმეტრია სხვაობა 2... შატუნები ვნახე 3 ნაირი , ღერძებს შორის არის სხვაობები, იმის მიხედვით აყენია სად რომელი პორშინი დგას თვითონ შატუნი დაბლითა ყელშიც იყო სხვაობა , ვანუსიანის შატუნის ყელი სადაც კლადიში ჯდება იყო დიდი ვიდრე უვანუსო და უვანუსო ყელი იგივეა რაც 2.0 ის და 2.0 ის შატუნი ოდნავ მოკლეა ღერძებს შორის ვიდრე 2.5 ის არ მახსოვს ზუსტად რამდენი მაგრამ სადგაც 5 მილიმეტრამდე , მნე რამდენადაც ვფიქრობ მოგვარებული გვაქვს შატუნის პრაკლატკის პრობლემა + პორშინსაც გავარკვევთ არ უნდა იყოს ნამეტანი საპრობლემო ჩემი აზრით ერთადერთი რაც გვჩება ვალი როგორ მოერგება 2.5 ში , თხოვნა ვინმეს თუ აქვს გადასაგდები 2.5 ბლოკი და დასტუკული უვარგისი ვალი შემეხმიანოს და ამ საქმესაც ნელნელა მივხედავ |
|
|