![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10 რეგისტრ.: 20-December 09 მომხმარებელი № 646 ![]() |
ოჯახში გვყავს მანქანა სუბარუ ფორესტერი 98 წლის.
ახალი ჩამოყვანილია, აღმოჩნდა რომ მანქანას პრობლემა აქვს და ჯერ-ჯერობით ვერავინ გაუგო რა ჭირს პერებოი აქვს ძრავს და პერიოდულად მანქანა იწყებს ძიგძიგს, ხომ ვერ მიმასწავლით კარგ ძრავის ხელოსანს ეს მოდელები რომ ესმოდეს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
საერთოდ აგიხსნი ეხლა ინჯეკტორების მოუხსნელად გაწმენდის არს!!!! უნდა ჩაიხსნას ძრავში მიმავალი და ძრავიდან გამომავალი ბენზინის ხაზები, მიმავალში ერთდება აგრეგატი, თუ გინდა უბრალო ბენზო ნასოსი, პლიუს წნევის რეგულატორი რედუქტორი, აბრატკა მიიღებ იგივე ავზში საიდანაც ტუმბავ ბენზო ნასოსით, გამწმენდ სითხეთ იყენებ ვიურტის გამწმენდ სითხეს ან რამე ნორმალურ ბრენდის გამოშვებულს. ქოქავ მანქანას და ამუშავებ სადღაც 15-20 წუთი, 0.5 ლიტრზე მეტი არ გეხარჯება, თუ ძაან არ არის გაჭედილი შეგიძლია გამწმენდი სითხე გააზავო ბენზინში!
ამის შემდეგ ჩემო PAINKILLER ბენზინი თავის ნაგვიანა იწვება და არა სკვაზნოიზე გადის და იჭედება სვეჩებში ![]() ![]() ![]() ![]() თუ გინდა მეორე ვარიანტზეც ვილაპარაკოთ ბაკში ჩასასხმელზე , მაგრამ ამაზე მერე ეხლა მეზარება ამდენი წერა და კამათი ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |