![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10 რეგისტრ.: 20-December 09 მომხმარებელი № 646 ![]() |
ოჯახში გვყავს მანქანა სუბარუ ფორესტერი 98 წლის.
ახალი ჩამოყვანილია, აღმოჩნდა რომ მანქანას პრობლემა აქვს და ჯერ-ჯერობით ვერავინ გაუგო რა ჭირს პერებოი აქვს ძრავს და პერიოდულად მანქანა იწყებს ძიგძიგს, ხომ ვერ მიმასწავლით კარგ ძრავის ხელოსანს ეს მოდელები რომ ესმოდეს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
bondzgi1
ყველა ვარიანტში ჯობია მოხსნა, დაყენებულზე ვერ გაზომავ წარმადობას. მაშინ გამწმენდი აპარატი შემდეგნაირი უნდა იყოს : უნდა ითვლიდეს ინჟექტორების გახსნის ჯამურ დროს და გრამის სიზუსტიტთ უნდა გაზომო დახარჯული სითხის რაოდენობა, მერე გაიგებ ბოლომდე გაიწმინდა თუ არა. სვეჩებს რაც შეეხება : მოუხსნელ მატორზე გაწმენდა ფაქტიურად ანახევრებს სევჩების სიცოცხლის ხანგრძლივობას და არა მარტო სვეჩების, ასევე კატალიზატორს და ლამბდასაც უმოკლებს სიცოცხლეს. გარდა ამისა, მატორს თუ ხალასტოიზე ამუშავებ ინჟექტორები იმდენა მცირე ინტერვალით იხსნება რომ ფაქტიურად ბოლომდეც ვერ ასწრებს გახსნას და შესაბამისად კარგად ვერ იწმინდება, ხოლო თუ აგაზავებ, მაშინ არ მატორისთვისაა სახარბიელო ამ გამწმენდზე მუშაობა სითხე ვიურტს ვინსი სჯობია, მაგაზე უკეთესი ჯერ არ გამოსულა, უბრალოდ არ იშოვება და ძვირია. |
|
|
![]() ![]() |