IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუ ფორესტერი, პრობლემა
Natashka
გამოხმაურება Jan 11 2010, 14:58
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 20-December 09
მომხმარებელი № 646




ოჯახში გვყავს მანქანა სუბარუ ფორესტერი 98 წლის.
ახალი ჩამოყვანილია, აღმოჩნდა რომ მანქანას პრობლემა აქვს და ჯერ-ჯერობით ვერავინ გაუგო რა ჭირს
პერებოი აქვს ძრავს და პერიოდულად მანქანა იწყებს ძიგძიგს, ხომ ვერ მიმასწავლით კარგ ძრავის ხელოსანს ეს მოდელები რომ ესმოდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
bondzgi1
გამოხმაურება Jan 13 2010, 16:46
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




საერთოდ აგიხსნი ეხლა ინჯეკტორების მოუხსნელად გაწმენდის არს!!!! უნდა ჩაიხსნას ძრავში მიმავალი და ძრავიდან გამომავალი ბენზინის ხაზები, მიმავალში ერთდება აგრეგატი, თუ გინდა უბრალო ბენზო ნასოსი, პლიუს წნევის რეგულატორი რედუქტორი, აბრატკა მიიღებ იგივე ავზში საიდანაც ტუმბავ ბენზო ნასოსით, გამწმენდ სითხეთ იყენებ ვიურტის გამწმენდ სითხეს ან რამე ნორმალურ ბრენდის გამოშვებულს. ქოქავ მანქანას და ამუშავებ სადღაც 15-20 წუთი, 0.5 ლიტრზე მეტი არ გეხარჯება, თუ ძაან არ არის გაჭედილი შეგიძლია გამწმენდი სითხე გააზავო ბენზინში!
ამის შემდეგ ჩემო PAINKILLER ბენზინი თავის ნაგვიანა იწვება და არა სკვაზნოიზე გადის და იჭედება სვეჩებში biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif დედა ეს რავა წამოგცდა რომ ჭუჭყი სვეჩებში იჭედება? ამასთან ერთად ის სითხე თავისი იდეალური აალებით სვეჩებსაც ათეთრებს , ანუ ასუFთავებს ზედმეტი ნაგავისაგან
თუ გინდა მეორე ვარიანტზეც ვილაპარაკოთ ბაკში ჩასასხმელზე , მაგრამ ამაზე მერე ეხლა მეზარება ამდენი წერა და კამათი biggrin.gif biggrin.gif cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 13 2010, 19:12
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bondzgi1 @ Jan 13 2010, 17:46) [snapback]76057[/snapback]
საერთოდ აგიხსნი ეხლა ინჯეკტორების მოუხსნელად გაწმენდის არს!!!! უნდა ჩაიხსნას ძრავში მიმავალი და ძრავიდან გამომავალი ბენზინის ხაზები, მიმავალში ერთდება აგრეგატი, თუ გინდა უბრალო ბენზო ნასოსი, პლიუს წნევის რეგულატორი რედუქტორი, აბრატკა მიიღებ იგივე ავზში საიდანაც ტუმბავ ბენზო ნასოსით, გამწმენდ სითხეთ იყენებ ვიურტის გამწმენდ სითხეს ან რამე ნორმალურ ბრენდის გამოშვებულს. ქოქავ მანქანას და ამუშავებ სადღაც 15-20 წუთი, 0.5 ლიტრზე მეტი არ გეხარჯება, თუ ძაან არ არის გაჭედილი შეგიძლია გამწმენდი სითხე გააზავო ბენზინში!
ამის შემდეგ ჩემო PAINKILLER ბენზინი თავის ნაგვიანა იწვება და არა სკვაზნოიზე გადის და იჭედება სვეჩებში biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif დედა ეს რავა წამოგცდა რომ ჭუჭყი სვეჩებში იჭედება? ამასთან ერთად ის სითხე თავისი იდეალური აალებით სვეჩებსაც ათეთრებს , ანუ ასუFთავებს ზედმეტი ნაგავისაგან
თუ გინდა მეორე ვარიანტზეც ვილაპარაკოთ ბაკში ჩასასხმელზე , მაგრამ ამაზე მერე ეხლა მეზარება ამდენი წერა და კამათი biggrin.gif biggrin.gif cool.gif

არაფერი ახსნა არ მჭირდება, მე გამიწმენდია მატორი ეგეთი შლანგების ჩახსნით smile.gif მაგრამ ეგ ნაგავი არც ისე კარგად არ იწვის, სვეჩებზე მაინც დარჩება გარკვეული რაოდენობა smile.gif იდეალური აალება კი ბენზინს ეხება და არა ნაგავს wink.gif და ჭუჭყი კი არ იჭედება სვეჩებში, მაგ ნაგვის წვის შედეგად მიღებული მური და უბედურება რჩება სვეჩებზე, მითუმეტეს თუ თუ ინჟექტორები ძალიან დაბინძურებულია smile.gif

და საერთოდ ეგ მეთოდი მთლად ეფექტურიც არ არის, თუ ინჟექტორი კარგად არ ატარებს, ვერც ის სითხე ვერ გავა ნორმალურად და შესაბამისად ვერც გაიწმინდება...


ბაკში საწმენდი სითხის ჩასხმა კი პირდაპირ კავშირშია ბენზინის ფილტრის გამოცვლასთან, ჭუჭყი ფილტრიდან პირდაპირ ინჟექტორებში წავა, მსხვილი ზომის ნაგავი კი გაიჭედება კიდეც wink.gif

ციტატა(maxouni @ Jan 13 2010, 18:49) [snapback]76106[/snapback]
bondzgi1
ყველა ვარიანტში ჯობია მოხსნა, დაყენებულზე ვერ გაზომავ წარმადობას.
მაშინ გამწმენდი აპარატი შემდეგნაირი უნდა იყოს :
უნდა ითვლიდეს ინჟექტორების გახსნის ჯამურ დროს და გრამის სიზუსტიტთ უნდა გაზომო დახარჯული სითხის რაოდენობა, მერე გაიგებ ბოლომდე გაიწმინდა თუ არა.
სვეჩებს რაც შეეხება : მოუხსნელ მატორზე გაწმენდა ფაქტიურად ანახევრებს სევჩების სიცოცხლის ხანგრძლივობას და არა მარტო სვეჩების, ასევე კატალიზატორს და ლამბდასაც უმოკლებს სიცოცხლეს.
გარდა ამისა, მატორს თუ ხალასტოიზე ამუშავებ ინჟექტორები იმდენა მცირე ინტერვალით იხსნება რომ ფაქტიურად ბოლომდეც ვერ ასწრებს გახსნას და შესაბამისად კარგად ვერ იწმინდება, ხოლო თუ აგაზავებ, მაშინ არ მატორისთვისაა სახარბიელო ამ გამწმენდზე მუშაობა
სითხე ვიურტს ვინსი სჯობია, მაგაზე უკეთესი ჯერ არ გამოსულა, უბრალოდ არ იშოვება და ძვირია.

ვეთანხმები smile.gif საერთოდ ხალასტოიზე მატორის დიდი ხნით მუშაობა ლამბდას და კატალიზატორს მაგრა ურხევს, მითუმეტეს ეგეთი საწმენდი საშუალებებით გაჯერებული ბენზინზე თუ მუშაობს smile.gif

ადგილზე გაზაობა კი მატორის გადახურებას და შემდეგ ცუდ ამბებს გამოიწვევს smile.gif

ციტატა(zimbo @ Jan 13 2010, 20:00) [snapback]76131[/snapback]
maxouni
მოხსნილი იჟეკტორი როგორ უნდა გაწმინდო? მეც მაინტერესებს ეგ პროცედურა.

მგონი რაღაც ულტრაზვუკით წმინდავენ, ან რამე სპეციალურ საწმენდ სითხეში დებენ საკმაოდ დიდი ხნით smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Natashka   სუბარუ ფორესტერი   Jan 11 2010, 14:58
Attic   1 უნდა გაიწმინდოს დ...   Jan 11 2010, 15:04
forika   აუ ზაზასთვის არგაწ...   Jan 11 2010, 15:06
Attic   ხო და ვთქვი რო გაწე...   Jan 11 2010, 15:09
maxouni   Attic მე მგონი ამერ...   Jan 11 2010, 15:13
Attic   maxouni

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge