გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 13 2010, 23:05
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 13-January 10 მომხმარებელი № 726 |
ხომ ვერ დამეხმარებით? ახლახანს შევცვალე მანქანადა მყავს 1997წლის ფორესტერი. რაღაც ნიუანსებში ვერ გავერკვიე: ზუსტად საჭის ქვეშ არის რაღაც კოლოფი, რის მიმანიშნებელია ან საერთოდ, რა ფუნქცია აქვს? ეს ხომ არ არის ე.წ. ხიდის გასათიში ან რაღაც ესეთი. (ხიდის გათიშვა არ მინდა, უბრალოდ ვიცოდე, რა ფუნქცია აქვს.
და კიდევ, ძრავის რემენი რომელია? ორი რემენი უკეთია და ძრავის კონკრეტულად რომელი იქნება მათ შორის? |
|
|
|
![]() |
Jan 14 2010, 00:16
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 13-January 10 მომხმარებელი № 726 |
პასატის ძრავის რემენის გაწყვეტის სემთხვევაში ძრავის კლაპნები იბრიცება კალიცოები ემტვრევა და ა.შ. , განსხვავებით გოლფისგან, რომელიც უბრალოდ მანქანას აჩერებს. სუბარუსთან როგორ არის ეს საქმე? რა შედეგები შეიძლება მოიტანოს?
|
|
|
|
kaxaberi დადჩიკების შესახებ Jan 13 2010, 23:05
mixa დაჩიკს სურატი გადა... Jan 13 2010, 23:11
kaxaberi ძრავაში დამცავი პლ... Jan 13 2010, 23:19
Matador kaxaberi
ხოდა პასატი... Jan 13 2010, 23:28
mixa kaxaberi
აი მაგ ორ რემ... Jan 13 2010, 23:28
Matador kaxaberi
ძრავს გააჩნ... Jan 14 2010, 00:17![]() ![]() |