გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 14 2010, 19:53
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 450 რეგისტრ.: 14-January 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 729 |
მოკლედ რა მაინტერესებს, ამჯამად მყავს ჰონდა სივიკი და ძალიან დიდი სურვილი მაქვს სუბარო ფორესტერზე გადმოჯდომის.
მინდა დათრევა 2000-2001 იანი 2.0 მატორზე. წეღან გადავიკიტხე რაგაცეები ფორუმზე და მატორებზე მეოტხე პორშინის ხმაო და რაგაც მინუსებზე იყო ლაპარაკი. როგორია რამდენად მუშაა, უბრალო მატორიც ისეთივი პრობლემურია როგორც ტურბინიანებიზე იძახიან და ჩანს? |
|
|
|
![]() |
Jan 14 2010, 20:57
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 |
ციტატა(z_gochi @ 14th January 2010 - 20:50) [snapback]76590[/snapback] 98 წლიან უტურბინო ფორესტერის და 2000 იანს შორის მატორებში რა სხვაობაა არანაირი! რაც შეეხება უტურბინოს 2.0 ეგ ძრავი არის 2 ვალიანი, ხოლო იაპონური უტურბინო 2.5 არი 4 ვალიანი. ორივე ძალიან უპრობლემოპ ძრავებია. 99% მასეა. 1 პროცენტი კიდე იაგლიში კველას გამოერევა!! |
|
|
|
z_gochi უტურბინო ფორესტერი 2000 წ Jan 14 2010, 19:53
shota z_gochi
ძალიან მუშაა... Jan 14 2010, 20:12
Matador
![]() ![]() |