გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 14 2010, 19:53
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 450 რეგისტრ.: 14-January 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 729 |
მოკლედ რა მაინტერესებს, ამჯამად მყავს ჰონდა სივიკი და ძალიან დიდი სურვილი მაქვს სუბარო ფორესტერზე გადმოჯდომის.
მინდა დათრევა 2000-2001 იანი 2.0 მატორზე. წეღან გადავიკიტხე რაგაცეები ფორუმზე და მატორებზე მეოტხე პორშინის ხმაო და რაგაც მინუსებზე იყო ლაპარაკი. როგორია რამდენად მუშაა, უბრალო მატორიც ისეთივი პრობლემურია როგორც ტურბინიანებიზე იძახიან და ჩანს? |
|
|
|
![]() |
Jan 14 2010, 21:18
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 |
ციტატა(shota @ 14th January 2010 - 21:12) [snapback]76565[/snapback] გონივრული ექსპლოატაციის პირობებში, არანაირი პრობლემა არ არსებობს არც ტურბინიანზე.... ამ სიტყვებში ჩაჭერა არ ჩაჭერა არ მიგულისხმია..... ტურბინიანი ძრავი გადახურებული ჯერ არავის უნახავს ამ ფორუმზე, 2.5 ზე ამბობენ მიდრეკილება აქვს გადახურებისკენო მარა დამიჯერე ყველაზე კარგი გაციების სისტემა ზოგადად სუბარუს აქვს, და ტ25-იც არაა გამონაკლისი... კაკუნს რაც შეეხება ბევრი მაგალითია ჩვენ მეგობრებში რომლის ძრავებსაც აქვს ესეთი პრობლემა ზამთარში დაქოქვიდან 6-8 წუთის განმავლობაში, მერე კი ეს პრობლემა კაკუნთან ერთად ქრება... |
|
|
|
z_gochi უტურბინო ფორესტერი 2000 წ Jan 14 2010, 19:53
shota z_gochi
ძალიან მუშაა... Jan 14 2010, 20:12
Matador
![]() ![]() |