IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> უტურბინო ფორესტერი 2000 წ, რამდენად მუშაა
z_gochi
გამოხმაურება Jan 14 2010, 19:53
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 450
რეგისტრ.: 14-January 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 729




მოკლედ რა მაინტერესებს, ამჯამად მყავს ჰონდა სივიკი და ძალიან დიდი სურვილი მაქვს სუბარო ფორესტერზე გადმოჯდომის.
მინდა დათრევა 2000-2001 იანი 2.0 მატორზე.
წეღან გადავიკიტხე რაგაცეები ფორუმზე და მატორებზე მეოტხე პორშინის ხმაო და რაგაც მინუსებზე იყო ლაპარაკი.
როგორია რამდენად მუშაა, უბრალო მატორიც ისეთივი პრობლემურია როგორც ტურბინიანებიზე იძახიან და ჩანს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
shota
გამოხმაურება Jan 14 2010, 21:18
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ციტატა(shota @ 14th January 2010 - 21:12) [snapback]76565[/snapback]
გონივრული ექსპლოატაციის პირობებში, არანაირი პრობლემა არ არსებობს არც ტურბინიანზე....

ამ სიტყვებში ჩაჭერა არ ჩაჭერა არ მიგულისხმია.....
ტურბინიანი ძრავი გადახურებული ჯერ არავის უნახავს ამ ფორუმზე, 2.5 ზე ამბობენ მიდრეკილება აქვს გადახურებისკენო მარა დამიჯერე ყველაზე კარგი გაციების სისტემა ზოგადად სუბარუს აქვს, და ტ25-იც არაა გამონაკლისი...

კაკუნს რაც შეეხება ბევრი მაგალითია ჩვენ მეგობრებში რომლის ძრავებსაც აქვს ესეთი პრობლემა ზამთარში დაქოქვიდან 6-8 წუთის განმავლობაში, მერე კი ეს პრობლემა კაკუნთან ერთად ქრება...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge