გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 14 2010, 19:53
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 450 რეგისტრ.: 14-January 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 729 |
მოკლედ რა მაინტერესებს, ამჯამად მყავს ჰონდა სივიკი და ძალიან დიდი სურვილი მაქვს სუბარო ფორესტერზე გადმოჯდომის.
მინდა დათრევა 2000-2001 იანი 2.0 მატორზე. წეღან გადავიკიტხე რაგაცეები ფორუმზე და მატორებზე მეოტხე პორშინის ხმაო და რაგაც მინუსებზე იყო ლაპარაკი. როგორია რამდენად მუშაა, უბრალო მატორიც ისეთივი პრობლემურია როგორც ტურბინიანებიზე იძახიან და ჩანს? |
|
|
|
![]() |
Jan 15 2010, 12:33
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 450 რეგისტრ.: 14-January 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 729 |
ხოდა დზალიან კარგი, მაგას რა ჯობს, ეხლა ნავაროტკებს რაც შეეხება, კლიმატკონტროლიანი კიდე მეტს ცვავს ტუ არ გათიშავ ხოლმე სიტბოზეც რო გეყენოს ფეჩის პონტშიო, მარტო კონდენციონერიანი ხო არ ჯობია?? ან კიდე ხიდების ბლოკირებებზე რახდება არის სხვაობები ??? 2.0 უტურბინოზე
ერთი შეკიხვა კიდევ, რა ნავაროტკები უნდა ქონდეს 2000 იან 2.0 უტურბინო ფორესტერს, ყიდვის მომენტში რო გავიტვალისწინო, ხიდები ბლოკირებები და ა.შ |
|
|
|
z_gochi უტურბინო ფორესტერი 2000 წ Jan 14 2010, 19:53
shota z_gochi
ძალიან მუშაა... Jan 14 2010, 20:12
Matador
![]() ![]() |