გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 14 2010, 19:53
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 450 რეგისტრ.: 14-January 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 729 |
მოკლედ რა მაინტერესებს, ამჯამად მყავს ჰონდა სივიკი და ძალიან დიდი სურვილი მაქვს სუბარო ფორესტერზე გადმოჯდომის.
მინდა დათრევა 2000-2001 იანი 2.0 მატორზე. წეღან გადავიკიტხე რაგაცეები ფორუმზე და მატორებზე მეოტხე პორშინის ხმაო და რაგაც მინუსებზე იყო ლაპარაკი. როგორია რამდენად მუშაა, უბრალო მატორიც ისეთივი პრობლემურია როგორც ტურბინიანებიზე იძახიან და ჩანს? |
|
|
|
![]() |
Jan 15 2010, 14:03
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(z_gochi @ 15th January 2010 - 13:33) [snapback]76648[/snapback] , ეხლა ნავაროტკებს რაც შეეხება, კლიმატკონტროლიანი კიდე მეტს ცვავს ტუ არ გათიშავ ხოლმე სიტბოზეც რო გეყენოს ფეჩის პონტშიო, მარტო კონდენციონერიანი ხო არ ჯობია?? ეგეთი რამე სად წაიკითხე ან ვინ გითხრა? 25 გრადუსზე რომ დააყენებ დას სალონში ტემპერატურა რომ 26-ზე ავა მერე რა თქმა უნდა კონდიციონერს ჩართავს და მეტს დაწვავს, ისე გამორიცხულია მეტი დაწვას, მაგას ალბათ უკლიმატკონტრროლო მანქანების მძღოლები აბაზრებენ თვაის რომ გაყიდონ |
|
|
|
z_gochi უტურბინო ფორესტერი 2000 წ Jan 14 2010, 19:53
shota z_gochi
ძალიან მუშაა... Jan 14 2010, 20:12
Matador
![]() ![]() |