![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
როგორც გამიგია ელექტრონულად ითიშება 98 იან ფორესტერებზე უკანა ხიდი და მანქანა ხდება წინა ამძრავიანი. საიდან ითიშება და რა პოტენციური საფრთხეებია ? ერთი მგონია რომ ზღვრული აქსელერაციის დროს შეიძლება მანქანა მოასრიალოს/დააბუქსაოს თუ უკანა ხიდი გათიშული იქნება.
კიდე რა შეიძლება ითქვას ამ ფაქტის პლიუს-მინუსებზე? მადლობა წინასწარ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
რა არის იცი, ახლა რასაც ვიტყვი უბრალოდ ლოგიკურადაა ნაფიქრი და რეალობასთან შეიძლება შეხება არ ქონდეს.
რახან მაგ ვისკომუფტაში ჩადებულია გათიშვის შესაძლებლობა ალბათ ისე იქნება გაკეთებული რომ გათიშვის დროს საკმარისად მაინც დააშოროს შეხებაში მყოფი ზედაპირები რათა ზედმეტი ხახუნი და ცვეთა არ გამოიწვიოს, სხვანაირად მე მაგას კონსტრუქტორულ ნაკლს დავარქმევდი. ბოლო ბოლო კარდანი რომ ჩახსნა ამით რამეს გააფუჭებ? და მაინც, რადგან გადაბმულობის გათიშვის შანსი არის, მთლად მასე ბანალურად იყოს გაკეთებული არ მგონია უფრო ლოგიკური მგონია ვთქვათ შემდეგი მიზეზი: სიტყვაზე უკანა ხიდის გათიშვის დროს წინა ამძრავ მექანიზმს ზედმეტი დატვირთვა აწვება, რაზეც ის არაა გათვალისწინებული და შეიძლება მწყობრიდან გამოვიდეს, ეს უფრო ლოგიკური იქნებოდა საბოლოოდ ეს ყველაფერი მაინც ვარაუდებია რეალობა უფრო საინტერესოა P.S თუ ამ პოსტის დროს რაღაც სისულელე დავაბრეხვე არ დამცინოთ, ახლა ვერკვევი მანქანაში.(პრინციპში რაც სუბარუ ვიყიდე მას მერე) კ.დ ბოკა სად ხარ, თქვი რამე შენც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(cladhed @ Jun 2 2009, 21:11) [snapback]7603[/snapback] რა არის იცი, ახლა რასაც ვიტყვი უბრალოდ ლოგიკურადაა ნაფიქრი და რეალობასთან შეიძლება შეხება არ ქონდეს. რახან მაგ ვისკომუფტაში ჩადებულია გათიშვის შესაძლებლობა ალბათ ისე იქნება გაკეთებული რომ გათიშვის დროს საკმარისად მაინც დააშოროს შეხებაში მყოფი ზედაპირები რათა ზედმეტი ხახუნი და ცვეთა არ გამოიწვიოს, სხვანაირად მე მაგას კონსტრუქტორულ ნაკლს დავარქმევდი. ბოლო ბოლო კარდანი რომ ჩახსნა ამით რამეს გააფუჭებ? და მაინც, რადგან გადაბმულობის გათიშვის შანსი არის, მთლად მასე ბანალურად იყოს გაკეთებული არ მგონია უფრო ლოგიკური მგონია ვთქვათ შემდეგი მიზეზი: სიტყვაზე უკანა ხიდის გათიშვის დროს წინა ამძრავ მექანიზმს ზედმეტი დატვირთვა აწვება, რაზეც ის არაა გათვალისწინებული და შეიძლება მწყობრიდან გამოვიდეს, ეს უფრო ლოგიკური იქნებოდა საბოლოოდ ეს ყველაფერი მაინც ვარაუდებია რეალობა უფრო საინტერესოა P.S თუ ამ პოსტის დროს რაღაც სისულელე დავაბრეხვე არ დამცინოთ, ახლა ვერკვევი მანქანაში.(პრინციპში რაც სუბარუ ვიყიდე მას მერე) კ.დ ბოკა სად ხარ, თქვი რამე შენც აგერ ვარ მე და ახლა დავწერ ციტატას თუ როგორ მუშაობს Active AWD სუბაურებზე (ანუ ის სისტემა რომელიც უმეტესობა ფორესტერებზე დგას) Active AWD: Subaru's automatic transmission use Active AWD, mostly front wheel drive and uses traction sensing computer input to electronically vary the front to rear power split via a hydraulic multi-plate transfer clutch. ხოდა ეგ ჰიდრავლიკური ბევრდისკიანი სცეპლენიე დგას კარობკის უკან, ვიზუალურად როგორია მე არ ვიცი, ვისაც დაუშლია, იმას ეცოდინება ![]() მაგრამ იდეაში არანაირი პრობლემა არ უნდა იყოს თუ ეგ სცეპლენიე მთლიანად გაითიშება და ეგრე ივლის მანქანა ![]() მე რაც წამიკითხია რუსულ ფორუმებზე, ბევრი იყენებს მაგ მეთოდს ზაფხულში, ბენზინის ეკონომიის მიზნით ![]() ისე კი FWD რეჟიმი ავარიული სიტუაციებისთვის არის, როცა დაბუქსირება გჭირდება ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |