![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
როგორც გამიგია ელექტრონულად ითიშება 98 იან ფორესტერებზე უკანა ხიდი და მანქანა ხდება წინა ამძრავიანი. საიდან ითიშება და რა პოტენციური საფრთხეებია ? ერთი მგონია რომ ზღვრული აქსელერაციის დროს შეიძლება მანქანა მოასრიალოს/დააბუქსაოს თუ უკანა ხიდი გათიშული იქნება.
კიდე რა შეიძლება ითქვას ამ ფაქტის პლიუს-მინუსებზე? მადლობა წინასწარ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 3rd June 2009 - 14:03) [snapback]7814[/snapback] ხო, მოსახვევში, ან მოხვეულზე დაძვრა, რაც უფრო მტკივნეულია. მართალი ხარ, მოსაფრთხილებელია ისე ფორესტერებს (და მგონი საერთოდ სუბარუებს) ყუმბარები იშვიათად უფუჭდება(თუ საერთოდ ფუჭდება) რადგან რაზვაროტი აქ ბანძი, მერსედესი ალბათ ორჯერ მოუხვევს იმ რადიუსში რაც ჩემ ფორიკას ჭირდება ![]() |
|
|
![]() ![]() |