![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
როგორც გამიგია ელექტრონულად ითიშება 98 იან ფორესტერებზე უკანა ხიდი და მანქანა ხდება წინა ამძრავიანი. საიდან ითიშება და რა პოტენციური საფრთხეებია ? ერთი მგონია რომ ზღვრული აქსელერაციის დროს შეიძლება მანქანა მოასრიალოს/დააბუქსაოს თუ უკანა ხიდი გათიშული იქნება.
კიდე რა შეიძლება ითქვას ამ ფაქტის პლიუს-მინუსებზე? მადლობა წინასწარ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 3rd June 2009 - 14:11) [snapback]7816[/snapback] ნუ ეგეთი დიდი სხვაობაც არ ექნება, რადგან ActiveAWD-ს შემთხევაშიც თორქის 90% წინა ხიდზე მიდის და მხოლოდ წინა ხიდის დაბუქსავების (სნოსი, ტალახი, ბალახი, ხრეში) დროს ან მოსახვევში გაზგაყრილი შესვლის შემთხვევაში გადააქვს უკანა ხიდზე თორქი, ეგეც საკმაოდ ინერციულად smile.gif მოიცა შენ გინდა თქვა რომ ჩემ ფორესტერზე თორქის 90% წინა მხარეზე მიდის ძირითადად? მე ვიცოდი რომ თავიდან არის 40/60 (წინა/უკანა) და მერე მაღალ სიჩქარეზე 10/90 წინა/უკანაზე. სადღაც მქონდა წაკითხული |
|
|
![]() ![]() |