![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
როგორც გამიგია ელექტრონულად ითიშება 98 იან ფორესტერებზე უკანა ხიდი და მანქანა ხდება წინა ამძრავიანი. საიდან ითიშება და რა პოტენციური საფრთხეებია ? ერთი მგონია რომ ზღვრული აქსელერაციის დროს შეიძლება მანქანა მოასრიალოს/დააბუქსაოს თუ უკანა ხიდი გათიშული იქნება.
კიდე რა შეიძლება ითქვას ამ ფაქტის პლიუს-მინუსებზე? მადლობა წინასწარ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
cladhed
წინა წამყვანი გახდება მანქანა და მასეთებს რა პრობლემაც აქვთ, არის წინა ყუმბარების ცვეთა და რაკა-რუკი. მოკლედ მოსახვლზე დატვირთვა დიდი არ უნდა მისცე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Jun 3 2009, 13:43) [snapback]7807[/snapback] cladhed წინა წამყვანი გახდება მანქანა და მასეთებს რა პრობლემაც აქვთ, არის წინა ყუმბარების ცვეთა და რაკა-რუკი. მოკლედ მოსახვლზე დატვირთვა დიდი არ უნდა მისცე. ნუ ეგეთი დიდი სხვაობაც არ ექნება, რადგან ActiveAWD-ს შემთხევაშიც თორქის 90% წინა ხიდზე მიდის და მხოლოდ წინა ხიდის დაბუქსავების (სნოსი, ტალახი, ბალახი, ხრეში) დროს ან მოსახვევში გაზგაყრილი შესვლის შემთხვევაში გადააქვს უკანა ხიდზე თორქი, ეგეც საკმაოდ ინერციულად ![]() ციტატა(cladhed @ Jun 3 2009, 14:07) [snapback]7815[/snapback] მართალი ხარ, მოსაფრთხილებელია ისე ფორესტერებს (და მგონი საერთოდ სუბარუებს) ყუმბარები იშვიათად უფუჭდება(თუ საერთოდ ფუჭდება) რადგან რაზვაროტი აქ ბანძი, მერსედესი ალბათ ორჯერ მოუხვევს იმ რადიუსში რაც ჩემ ფორიკას ჭირდება ![]() რაზვაროტი ბანძი აქვს წინა ყუმბარების გამო ![]() ![]() მერსო მაგ ამბავში სხვებსაც სჯობნის წინა პადვესკის გამო ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 24 ![]() |
ციტატა(cladhed @ Jun 2 2009, 18:29) [snapback]7522[/snapback] როგორც გამიგია ელექტრონულად ითიშება 98 იან ფორესტერებზე უკანა ხიდი და მანქანა ხდება წინა ამძრავიანი. საიდან ითიშება და რა პოტენციური საფრთხეებია ? ერთი მგონია რომ ზღვრული აქსელერაციის დროს შეიძლება მანქანა მოასრიალოს/დააბუქსაოს თუ უკანა ხიდი გათიშული იქნება. კიდე რა შეიძლება ითქვას ამ ფაქტის პლიუს-მინუსებზე? მადლობა წინასწარ გაყიდე ფორესტერი და იყიდე ვექტრა. თან წინა ვედუში იქნება, თან ფულიც დაგრჩება. ![]() ციტატა(PAINKILLER @ Jun 3 2009, 14:11) [snapback]7816[/snapback] ნუ ეგეთი დიდი სხვაობაც არ ექნება, რადგან ActiveAWD-ს შემთხევაშიც თორქის 90% წინა ხიდზე მიდის და მხოლოდ წინა ხიდის დაბუქსავების (სნოსი, ტალახი, ბალახი, ხრეში) დროს ან მოსახვევში გაზგაყრილი შესვლის შემთხვევაში გადააქვს უკანა ხიდზე თორქი, ეგეც საკმაოდ ინერციულად ![]() 40/60-ზეა თორქი მაქსიმუმი. მაგის მეტი არ ხდება სუბარუში სიმძლავრის გადანაწილება. |
|
|
![]() ![]() |