გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 2 2009, 16:29
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 |
როგორც გამიგია ელექტრონულად ითიშება 98 იან ფორესტერებზე უკანა ხიდი და მანქანა ხდება წინა ამძრავიანი. საიდან ითიშება და რა პოტენციური საფრთხეებია ? ერთი მგონია რომ ზღვრული აქსელერაციის დროს შეიძლება მანქანა მოასრიალოს/დააბუქსაოს თუ უკანა ხიდი გათიშული იქნება.
კიდე რა შეიძლება ითქვას ამ ფაქტის პლიუს-მინუსებზე? მადლობა წინასწარ |
|
|
|
![]() |
Jun 3 2009, 11:43
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 |
cladhed
წინა წამყვანი გახდება მანქანა და მასეთებს რა პრობლემაც აქვთ, არის წინა ყუმბარების ცვეთა და რაკა-რუკი. მოკლედ მოსახვლზე დატვირთვა დიდი არ უნდა მისცე. |
|
|
|
Jun 3 2009, 12:11
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(giogagnidze @ Jun 3 2009, 13:43) [snapback]7807[/snapback] cladhed წინა წამყვანი გახდება მანქანა და მასეთებს რა პრობლემაც აქვთ, არის წინა ყუმბარების ცვეთა და რაკა-რუკი. მოკლედ მოსახვლზე დატვირთვა დიდი არ უნდა მისცე. ნუ ეგეთი დიდი სხვაობაც არ ექნება, რადგან ActiveAWD-ს შემთხევაშიც თორქის 90% წინა ხიდზე მიდის და მხოლოდ წინა ხიდის დაბუქსავების (სნოსი, ტალახი, ბალახი, ხრეში) დროს ან მოსახვევში გაზგაყრილი შესვლის შემთხვევაში გადააქვს უკანა ხიდზე თორქი, ეგეც საკმაოდ ინერციულად ციტატა(cladhed @ Jun 3 2009, 14:07) [snapback]7815[/snapback] მართალი ხარ, მოსაფრთხილებელია ისე ფორესტერებს (და მგონი საერთოდ სუბარუებს) ყუმბარები იშვიათად უფუჭდება(თუ საერთოდ ფუჭდება) რადგან რაზვაროტი აქ ბანძი, მერსედესი ალბათ ორჯერ მოუხვევს იმ რადიუსში რაც ჩემ ფორიკას ჭირდება რაზვაროტი ბანძი აქვს წინა ყუმბარების გამო მერსო მაგ ამბავში სხვებსაც სჯობნის წინა პადვესკის გამო -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jun 3 2009, 12:42
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 24 |
ციტატა(cladhed @ Jun 2 2009, 18:29) [snapback]7522[/snapback] როგორც გამიგია ელექტრონულად ითიშება 98 იან ფორესტერებზე უკანა ხიდი და მანქანა ხდება წინა ამძრავიანი. საიდან ითიშება და რა პოტენციური საფრთხეებია ? ერთი მგონია რომ ზღვრული აქსელერაციის დროს შეიძლება მანქანა მოასრიალოს/დააბუქსაოს თუ უკანა ხიდი გათიშული იქნება. კიდე რა შეიძლება ითქვას ამ ფაქტის პლიუს-მინუსებზე? მადლობა წინასწარ გაყიდე ფორესტერი და იყიდე ვექტრა. თან წინა ვედუში იქნება, თან ფულიც დაგრჩება. ციტატა(PAINKILLER @ Jun 3 2009, 14:11) [snapback]7816[/snapback] ნუ ეგეთი დიდი სხვაობაც არ ექნება, რადგან ActiveAWD-ს შემთხევაშიც თორქის 90% წინა ხიდზე მიდის და მხოლოდ წინა ხიდის დაბუქსავების (სნოსი, ტალახი, ბალახი, ხრეში) დროს ან მოსახვევში გაზგაყრილი შესვლის შემთხვევაში გადააქვს უკანა ხიდზე თორქი, ეგეც საკმაოდ ინერციულად 40/60-ზეა თორქი მაქსიმუმი. მაგის მეტი არ ხდება სუბარუში სიმძლავრის გადანაწილება. |
|
|
|
cladhed როგორ ითიშება უკანა ხიდი ფორესტერზე? Jun 2 2009, 16:29
RACKER
![]() ![]() |