![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 129 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 723 ![]() |
ტურბო მანქანა ვისაც ყავს ალბათ ყველას გიფიქრიათ ბუსთ ლიქი ხომ არ მაქვსო , ერთმა ამერიკელმა მოიფიქრა ბიუჯეტნი ვარიანტი , სურათებს თუ შეხედავთ მიხვდებით რომ მარტივია ძალიან . ასევე თქვენ ნახავთ მაგ ტესტერის ქართულ ვარიანტს კვლავ კანალიზაციის ტრუბის გამოყენებით
![]() 2" to 1.5" ელასტიური რეზინის მუფტა თუ რა ქვია არ ვიცი ![]() ![]() 2" პლასტიკის ნარეზნოი საცობი ![]() ყველაფერი ერთად ესე გამოიყურება ![]() ვაკეთებთ ხვრელს , ვაწებებთ შიგნით პიპკას ეპოქსიდით ![]() შემდეგ ვსვავთ და ვაწებებთ ამ კონსტრუქციას რეზინის მუფტაში ![]() ![]() ვახამუტებთ იმ ადგილას სადაც საცობია ![]() ვხსნით მანქანაზე ინთეიქს ტურბინამდე ![]() და ვაკაჩავებთ ჰაერს კომპრესორით ![]() ვქმნით იმ წნევას რომელზეც თქვენ ძირითადათ დადიხართ , ვთიშავთ კომპრესორს , მერე ვუსმენთ სადმე ხო არ სისინებს და შემდგომ ვიღებთ საპნიან წყალს და ვასხავთ შეერთებებში და ყველა იმ ადგილას სადაც ხაერი გადის , ფაიფინგიდან დაწყებული და ყველა ვაკუუმის ტრუბკით დამთავრებული. აი ეს არის ქართული ვარიანტი რომელიც გააკეთა ერთმა ჩემმა ახლობელმა , მაგაზე სილიკონის მუფტა გვინდა წამოვაცვათ და ისე მივამაგროთ ტურბოზე , ჯერ არ გაგვიტესტავს , არ ვიცი გაუძლებს თუ არა ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მშვენიერი რამეა, მეც გავბერე ჩემი კოლექტორი,მაგრამ ბევრად უფრო მარტივად. მაგ კლაპნები და ზალატნიკები რომ არ მეწვალებინა კოლექტორინან მოვხსენი ერთი შლანგი და იწედან დავუბერე. ტურბინასთან დავახაგლუშკე კამერის რეზინით და ხამუთით. წნვა 2-3 წუთიც რომ დაიჭიროს გამორიცხულია, სუბარუზე ერთი ნიუანსია გასათვალისწინებელი. ზასლონკის წვეშ აქვს კარტერის გაზების შემწოვი კლაპანი, სახელი აღარ მახსოვს რა ჰქვია მაგ კლაპანს, მაგრამ ეგ კლაპანი მთლად ჰერმეტულად მაინც ვერ კეტავს ბოლომდე, ამიტომ ზეთის სახურავს უნდა მოხდა თორემ ჰაერი სხვაგან ვერ გავა და მატორის რომელიმე სალნიკიდან გაუშვებს.
გარდა ამისა, პორშინი და კალიცო აბსოლიტურად ჰერმეტული არ არის და გათვლილია იმაზე რომ, მომენტალური შეკუმშვისას არ გააპაროს, ასეთი 2 ბარიანი გაბერვისას კი ყველა ვარინტში გაუშვებს ნელნელა, რამდენად ნელა უნდა გაუშვას ეგ ზუსტად არავინ იცის და დიდ შანსია ვერ გაიგო საიდან გასდის, მითუმეტეს თუ შიშინი არ ისმის, მე ვაპირებ ახლა მატორის გაბერვას და უფრო ზუსტი რომ გამოვიდეს ასე უნდა მოვიქცე: ის კლაპანიც უნდა დავაზაგლუშკო და უნდა ჩავხსნა რემენი და დავატრიალო რასპრედვალები ისე რომ ყველა კლაპანი დახურულ მდგომარეობაში იიყოს, ამის შემდეგ გავბერავ და ზუსტად დავადგენ გასდის თუ არა, კარგი იქნება გაბერვა გაზით, კონდიციონერის ხელოსნები რომ იყენებენ იმით და მერე ლეიქ დეტექტორით უნდა მოვძებნო საიდან გასდის |
|
|
![]() ![]() |