![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ. ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3 1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები) 2) კალენვალის ხოდის გაზრდა 3) ზედა 2 ერთად ![]() ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი ![]() დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ![]() იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი ![]() ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს. ![]() ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია) ![]() აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Matador @ 18th January 2010 - 15:57) [snapback]78971[/snapback] აუ, რა ფასს ურტყავს ტო?! მინიმუმ 6000 გინდა ადამიანს რა მერე მაგარი იაფიაა, გააჩნია რამდენ ცხენს გეგმავ. მარტო მატორი რომ 900 ცხენს გადასცდეს თუ გინდა დადე 20 000 და გექნება 3 თვეში ![]() ციტატა(mixa @ 18th January 2010 - 15:48) [snapback]78966[/snapback] შოთ Wiseco-ს პორშნები გაიჩითა 100მილიმეტრიანი 250$ად და 8000 მილიაქვს გავლილი აი ეგ ძაიან მაგარი ვარიანტია, Wiseco-ზე უკეთესი პორშინი ჯერ არ გამოუშვიათ სუბარუსთვის. და თან 4-ვე 250$ ძალიან კარგი ფასია, კოლიცოები CP-ს უნდა აიღო, 80$ უნდა ადგილზე. ყველაზე იაფიანი ვარიანტია პორშინების დიამეტრი იგივე დატოვო და EJ257-ს კალენვალი დააყენო, Wiseco-ზე პირდაპირ მიდის და 2.1 გაქვს მატორი, ცხენები არ ემატება, მაგრამ თორქი გვარიანად ემატება. თუ ბლოკი მაინც დასაგილზია, მაშინ შეიძლება 1-2 მილიმოტრი წაუმატო დიამეტერს და 2150 cc გექნება მატორი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 18 2010, 17:25) [snapback]79042[/snapback] მერე მაგარი იაფიაა, გააჩნია რამდენ ცხენს გეგმავ. მარტო მატორი რომ 900 ცხენს გადასცდეს თუ გინდა დადე 20 000 და გექნება 3 თვეში ![]() აი ეგ ძაიან მაგარი ვარიანტია, Wiseco-ზე უკეთესი პორშინი ჯერ არ გამოუშვიათ სუბარუსთვის. და თან 4-ვე 250$ ძალიან კარგი ფასია, კოლიცოები CP-ს უნდა აიღო, 80$ უნდა ადგილზე. ყველაზე იაფიანი ვარიანტია პორშინების დიამეტრი იგივე დატოვო და EJ257-ს კალენვალი დააყენო, Wiseco-ზე პირდაპირ მიდის და 2.1 გაქვს მატორი, ცხენები არ ემატება, მაგრამ თორქი გვარიანად ემატება. თუ ბლოკი მაინც დასაგილზია, მაშინ შეიძლება 1-2 მილიმოტრი წაუმატო დიამეტერს და 2150 cc გექნება მატორი მთავარი თორქია, ცხენებს არ გავკარი, 300 კმ/სთ-ით მაინც ვერ ივლი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 18 2010, 23:06) [snapback]79214[/snapback] მთავარი თორქია, ცხენებს არ გავკარი, 300 კმ/სთ-ით მაინც ვერ ივლი ![]() მაქსიმალური თორქის მისახწევად რა არის საჭირო ? განვიხილოთ თეორიულად თუ შეიზლება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Jan 18 2010, 23:16) [snapback]79227[/snapback] მაქსიმალური თორქის მისახწევად რა არის საჭირო ? განვიხილოთ თეორიულად თუ შეიზლება ![]() ჩემი მოკლე ჭკუით თორქი ძირითადად დამოკიდებულია მატორის მოცულობაზე. რაც შეეხება რა აბაროტზე მიიღწევა მაქსიმალური თორქი ეს უკვე დამოკიდებულია გეომეტრიაზე ანუ პორშინის ხოდის/დიამეტრის შეფარდებაზე. სუბარუ მოკლე ხოდიან ძრავებს ირჩევს ანუ დიამეტრი მეტია ხოდზე აქედან გამომდინარე მაქსიმალური თორქი მაღალ აბაროტებზე მიიღწევა სადღაც 3800-4500. ეს ყველაფერი ატმოსფერული ძრავებისთვის აი ტურბინის დროს რა ხდება არ ვიცი. გამიგია მეორე მომენტიც სიმძლავრისთვის უკეტესია რაც უფრო დიდია დროსელი და ზოგადად შემწოვი კოლექტორის, კლაპნების გამტარუნარიანობა, მაგრამ უარესია თორქისთვის ამიტომ აკეთებდა ბევრი მწარმოებელი შემშვებ კოლექტორს ცვალებადი გეომეტრიით. იგივე ითქმის vtec, vvt სისტემებზეც. თუ გალოვკა, შემშვები კოლექტორი და ზასლონკა 2.0 ძრავის დარჩება მოცულობას კი გავზრდით 2.2-2.5 მდე სავარაუდიდ ტორქი 3000-4000 ზე საკმაოდ კარგი იქნება. მაგელითი (ნისანი SR20Di, SR20DE ერთნაირი მოცულობა, გეომეტრია, კლაპნების რაოდენობა. განსხვავება პირველი მონო ინჟექტორი მეორე მულტი, შესაბამისად განსხვავებული ინთეიქი: თორქი 175nm/4000 და 178nm/4800, სიმძლავრე 115ps/6000 და 150ps/6500 გეომეტრია კვდრატული 86/86 მმ. როგორც ხედავთ სიმძლავრე 35 ცხენით გაზარდეს თორქი კი 3 ნიუტონით მარტო თანაც აბაროტი 800 ით გაექცათ. იგივე ძრავი სადაც ტურბინა (Garrett GT2560R) და NeoVVL ერთად მუშაობს SR20VET სტოკი 280PS/6400 და 309nm/3200 განსხვავება ჩანს. შედარებისთვის SR18Di - 110PS/6500 და 150nm/4000 სულ 200 კუბის მოკლებით დავკარდეთ 5 ცხენი და 25 ნიუტონი.) მოკლედ მოცულობა თორქისთვის მნიშვნელოვანია. |
|
|