IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> USDM WRX-ის გაჩიპვა
lio
გამოხმაურება Jan 22 2010, 20:38
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,762
რეგისტრ.: 22-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 112




მიხაჯან როგორ უნდა გავიგო რომელი ჯობია რომ ჩავწეროთ? თან იაპონურის უნდა იყოს მგონი რომ ის ტეგევე არ ამოაგდოს ისევ, კაბელები კი დარჩება მაგრამ შიგნეულობა ხომ აღარ ექნება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
lio
გამოხმაურება Jan 22 2010, 21:50
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,762
რეგისტრ.: 22-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 112




სამწუხაროდ აი ეს (რევლიმიტი 8000ზე აქვს, მაქს აპერეჟენია 45 გრადუსი (თან ამას დაემატება AVCS-ის ინტეიქმხარეს აპერეჟეია კიდე)) ჩემთვის ჯერ ჩინურია, ჩაინიკი ვარ ჯერ ამ ამბავში, მაგრამ გპირდები კაი მოსწავლე ვიქნები თუ მასწავლით.

თუ შევძელი კვირას გამოვცვლი პაუკს და ლამბდას, დავსბროსავ და ვნახოთ რას იზავს, თან ვიხლოპის პრაკლადკაც აპარებს ტურბინამდე და მაგასაც მივხედავ

მემგონი პრუჟინებსაც მივაგენი წინა ამოებისთვის, ფეიქრებზე ირაკლიათან ვნახე ყვითლებია რაღაც, მგონი ეგენია

მიშ ისე ხომ შეიძლება მოიძებნოს დაახლოებით ისეთი კონფიგურაციიმ მანქანის მეპი როგორიც ჩემია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
lio   USDM WRX-ის გაჩიპვა   Jan 22 2010, 20:38
RACKER   იაპონურის რა აქ გა...   Jan 22 2010, 20:39
mixa  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge