![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,762 რეგისტრ.: 22-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 112 ![]() |
მიხაჯან როგორ უნდა გავიგო რომელი ჯობია რომ ჩავწეროთ? თან იაპონურის უნდა იყოს მგონი რომ ის ტეგევე არ ამოაგდოს ისევ, კაბელები კი დარჩება მაგრამ შიგნეულობა ხომ აღარ ექნება
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მოკლედ:
შენ ჯერ ლამბდა გამოცვალე რომ სმესი ნორმალურად დავინახოთ და მერე ყველაფერი გაკეთდება, კოლექტორი რადგან ნაყიდი გაქვს ბარემ შეცვალე, არ სჭირდება ის ყლინჯი ზასლონკები, მაგის ჩეკს ჩავაქრობ უპრობლლემოდ, შაერთოდ ამოვაგდებ ეკუდან მაგის პარამეტრებს. მერე გადმოვწეროთ შენი მანქანის რომი და შევადაროთ ინტერნეტში დაგდებულებს, იქ გამოჩნდება ღირს თუ არა რამის შეცვლა, ჰო და კიდევ უნდა ჩავწეროთ დიდ ლოგი სადაც მაქსიმალურად სხვადასხვა რეჟიმებში უნდა ვიაროთ და მერე მიღებული ლოგიდან უნდა გაკეთდეს რელთაიმ მეპი რომელიც უნდა შედარდეს შენი ეკუდან ჩაწერილ მეპთან და ეს გვაჩვენებს რამდენად აღწევს იმ მიზნებს რომელიც შენს მეპშია ჩაწერილი, ჯერ უნდა მივაღწიოთ იმას რომ ჩაწერილი ლოგი და მეპი ერთმანეთს დაემთხვეს, თორემ ჩავწერთ ახალს და მივიღებთ ნაგავს, იმიტომ რომ ვერ შეასრულებს თავის მოვალეობას. ასე რომ ჯერ მანქანა ბოლომდე უნდა გაიმართოს და მერე შეიძლება გაჩიპვებზე ფიქრი. მეპები უამრავი ყრია და რაღაცას ამოვარჩევთ, თუ არა და შენსას გადავაკეთებთ, არაა რთული საქმე. ციტატა(Gazman @ 23rd January 2010 - 02:13) [snapback]81513[/snapback] ზაჟიგანიის წვალება არ იძლევა დიდ ეფექტს ევოზე როგორც შევამჩნიე უფრო ნაკლები კუთხეები აქვს ვიდრე სუბარუს და სუბარუზე საკმაოდ დიდ ეფექტს იძლევა, უზარმაზარი სატიებია ნასიოკზე ზაჟიდანიის გადაწევის ეფექტურობაზე, მაგეამ აქ უფრო იმაზე სუბარი რომ უფრო უკეთესი ბენზინიდან უფრო მეტი ამოიღო, მე მგონი ჯობია რომ ზაჟიგანია რანნი ყოს და კონკ კორექციას მივცეთ მეტი გასაქანი |
|
|
![]() ![]() |