![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
გამარჯობათ, მოკლედ მინდა ისეთი რამის გაკეთება რომ იაპონურ ფორიკაზე (1998) რომ ან ტურბინის გათიშვა შემეძლოს, ან ცოტა გვიან გახსნას ტურბო. ვინმემ თუ იცით მითხარით თუ არა, რომ მომვჯობინდები ტურბინას დავშლი და მაინც ამოვთხრი, იმას მაინც მივხვდები გამოვა თუ არა
![]() იდეაში მინდა გავაკეთო SPORT რეჟიმის კნოპკა და როცა მომიდება ვიგაზავო, როცა არა - არა. იმ დღეს კოლექტორი მოვხსენი და იქიდან ადის ტურბინაში მილი. იქ რომ რამე კლაპანი გაკეთდეს,რომელსაც გააკონტროლებ, შეგეძლება ტურბინს ჩართვა გამორთვა მაგრამ გადაკეტილ ტურბინაზე ჰაერი მასში რამდენად უპრობლემოდ გაივლის ეგ არ ვიცი, ტურბინის კონსტრუქციაა სანახავი აი მაგალითად 4000 აბაროტზე რო გახსნას ტურბო კაი ვარიანტი იქნება წვის ამბავში ტრასაზე რადგან უტურბინოდ შეგეძლება სიარული სადღაც 140 ით. ვინმეს მსგავსი რამე არა გსმენიათ? ![]() გაზაობის მოყვარულებმა არ გამლანძღოთ ![]() ჩემი არი s/tb, ხოლო გამიგია რო c20 არის კარგად ეკონომიურები, ამათ კიდევ ერთი და იგივე მოტორი აქვთ (მე რაც ვიცი) განსხვავება ტურბინაშია, მინდა რომ ჩემი მანქანა c20 ივით ეკონომიური იყოს და s/tb სავით სწრაფი, როცა როგორ მომინდება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
იდეა საინტერესოა აი შესრულება მაეჭვებს რაღაც...ეგრე მარტივი რო იყოს ტურბინის გადაკეთება....ეგრე ჩემსასაც დავუყენებ ტურბინას მაშინ..
=================== მართალი ხარ მარტივი არაა ტურბინის დაყენება ატმოსფერულ ძრავაზე. აი ავიღოთ ნესმიერ ატმოსფერული მანქანა ბე ემ ვე ან სუბარუც თუნდაც მაგაში ტურბინა რომ ჩადგა ეგრევე გააფუჭებს მატორს. როცა ატმოსფერულ ძრავას ტურბინაზე აკეთებენ ემ ესე ვიცი რომ კლადიშები პორშუნები ყველაფერი შესაცველია და დასაყენებლია ისეთი რომელიც ტურბინას უძლებს. |
|
|
![]() ![]() |