![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ნიკი: PAINKILLER
სახელი: დათო გვარი: ამბოკაძე მანქანა: Subaru Forester Cross Sports 2.0T წელი: 2002 ფერი: ვერცხლისფერი დამატებით: 2.0 Turbo, AVCS, 220 ცხენი, 309nm თორქი, ტიპტრონიკი (SportShift), VTD, HID (ბიქსენონი), ალკანტარას სალონი დანარჩენს მერე დავწერ, როცა კიდევ გავიგებ რამეს ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 20-April 09 მომხმარებელი № 35 ![]() |
მშვიდობაში,გილოცავ,კიდევ კაი ტურბოთი იყიდე თორემ უკვე მჯეროდა რომ უტურბინო ჯობია ტურბინიანს,
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(irocz @ Jan 27 2010, 12:02) [snapback]83505[/snapback] მშვიდობაში,გილოცავ,კიდევ კაი ტურბოთი იყიდე თორემ უკვე მჯეროდა რომ უტურბინო ჯობია ტურბინიანს, ![]() ![]() ვინ თქვა სჯობიაო ![]() ![]() მაგრამ რეალურად ეკონომიაც არ გამომდის, მოკლე მანძილებზე და საცობებში მიწევს სიარული მუდმივად და წვაში დიდ სხვაობას ვერ ვგრძნობ ტურბინიანთან შედარებით ![]() ხოდა მეორედ ეგეთ შეცდომას აღარ დავუშვებ ![]() ისე ახალი ტურბინიანი მატორები საკმაოდ ეკონომიურია, კლაპნების მართვის სისტემა აქვს და დაბლებზე კარგად დადის, ტურბინის გარეშეც ![]() და ტიპტრონიკიც ასწორებს, ფორიკაზე ![]() კიდევ უნდა დავდო სურათები, თორემ დროდადრო მავიწყდება როგორ მანქანას ველოდები ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |