![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ნიკი: giogagnidze
სახელი: გიორგი გვარი: გაგნიძე მანქანა: Subaru Forester s/tb წელი: 1999, დეკემბერი ფერი: ცეცხლისფერი დამატებით: ავტომატიკა, 102,000 გარბენი ყიდვისას იყიდება ერთიანად - 6,000 ![]() ![]() ![]() Выпуск: 23/12/1999 Автомобиль: Forester Код модели S10 Код кузова SF5 Цвет: 94H(Sedona red pearl) Код отделки: 820(DARK GRAY) Комплектация: UAC Модель: S(S) Двигатель: EJ20G(2.0L EMPI DOHC TURBO) Привод: F4WD Трансмиссия: AT(????) Кузов: W(?????????) Подвеска N/S(???????) მოკლედ ეს არის ჩემი მანქანა და აქ დავაგროვებ ისტორიას მის შესახებ. APEXi boost gauge Alpina Sound System (Head Unit, audio processor, subfoower) Trip Computer Remote Start, Turbo Timer 102,000 შევუცვალე საწვავის ფილტრი, ჰაერის ფილტრი, ზეთი ძრავში (შელის სინტეტიკა) 104,000 აალების სანთლები 105,000 დეტონაციის დაჩიკი 106,000 Ferodo-ს ხუნდები წინა და უკანა თვლებზე 107,000 ზეთები გადაცემათა კოლოფში, ხიდებში, ძრავის ზეთი (ენეოს 5/30) 110,000 დაყენებულია ბრიჯსტოუნის (დურავის) კაპრონის საბურავები, მოხსნილები წავიდა შესანახად ზამთრის ლოდინში 110,100 ატფ-ის შეცვლა ჰიდრავლიკაში 112,300 კარობკა-დიფერის სალნიკების შეცვლა, კარობკაში და წინა ხიდში ზეთების შეცვლა 112,300 ძრავში ზეთის შეცვლა, 5/40 ენეოს გეგმაშია: გასწრების კამერის დაყენება კარებებში არსებული ქარხნული დინამიკების შეცვლა რემენ-როლიკების შეცვლა, მაგრამ ეგ ალბად 130,000ზე ზეთების ამბავი: მხოლოდ სინტეტიკა. პირველ ჩასხმაზე გავუშვი შელის 5-40. დეტონაციის დაჩიკის შეცვლისას აღმოვაჩინე ინტერქულერსი ზეთი. მანამდე სუფთა იყო ინტერქულერი. 107 ათასზე გავუშვი ენეოს 5-30. არც პირველს და არც ბოლოს არ იკლებს. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
RACKER
ცივი წყალი, წვენი, ორაყი ბოლოს და ბოლოს. აუდიზე ფეხებთან ფეჩის მილს ქონდა ერთი ბოლო დაზაგლუშკებული. ზაგლუშკა უნდა მოგეხსნა და ის "კიტი" მიგეყენებინა. ის კიტი შედგებოდა ელასტიური მილისა და ჩამკეტისგან. ბარდაჩოკი იყო ერთი გასახვრეტი და ზედ ჩამკეტი მოგერგო. მოკლედ ხვალ საბურავები მინდა შევცვალო და რაზვალი გავასწორო და ალბად კვირას შევძვრები. თან ღილაკები თუ გავჩითე, აბს-თრექშენს შევიყვანდი სალონში. აირბაგი მაქვს ბარდაჩოკის თავზე, მაგრამ გოფრირებული მილი პლასტიკის მგონი მიუდგება ბარდაჩოკს. და ნეონებს ალბად მართლა დავიკიდებ, მაგრამ შიგნიდან სამარიაჟოდ არა. მანქანის გარეთა ვიდს მირჩევნია სალონი იყოს მაგარი, მაინც აუდიზე მიჩვეული კაცი ვარ ![]() |
|
|
![]() ![]() |