![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
jangula |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
Guests ![]() |
ასეთ თემას ვერსად მივაგენი.
თუკი ასეთი თემა არსებობს სადმე მაშინ მოდერატორებს ბოდიშ ვუხდი და თან ვთხოვ რომ თემები გააერთიანოს, ან ეს თემა მიახუროს. ახლა რაშია საქმე: ძრავი რომ აღარ გაეშვა, (გამთბარი და რამდენიმე კმ გავლილი მქონდა) ბუქსირით შევიყვანე გარაჟში. იქ კიდევ ზაჟიგანიას რომ გადავწევდი ზუზუნის ხმა რომ შემოდის ხოლმე მაგ დროს და მერე ის ზუზუნი უცებ წყდება, აი ის ზუზუნი არ შეწყდა, არამედ გააგრძელა. (ჩეკი აანთო) ჩავხსენი აკუმულატორი მეორე დილიას უკვე აღარც ზუზუნი ისმოდა. დავაბრალეთ ბენზონასოსს (ზედაპირული დაკვირვებით). ასე რომ ვთქვათ სიმპტომები მივამსგავსეთ. ახლა კიდევ აღმოჩნდა რომ 97–ან ტ/ტბ–ებს განსხვავებული ბენზონასოსები ჰქონიათ. (არად რა კარგად წვავდა ![]() მაინტერსებს შეიძლება თუ არა რომ გარემონტდეს ბენზონასოსი და ენდობა თუ არა ასეთს კაცი? და კიდევ, შეიძლება თუ არა რომ დამცველი იყოს გადამწვარი ან პროვოდი გაწყვეტილი? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
jangula
მოკლედ სპინკის უკანაა ზუსტად თუ არა ეგ არ ვიცი, მაგრამ ვიცი რომ მანდიდან იხსნება... უკანა სკამის მარჯვენა (მძღოლის დიაგონალური) მხარესაა... ყველა ვარიანტში მანდაა რა... |
|
|
![]() ![]() |