![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
jangula |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
Guests ![]() |
ასეთ თემას ვერსად მივაგენი.
თუკი ასეთი თემა არსებობს სადმე მაშინ მოდერატორებს ბოდიშ ვუხდი და თან ვთხოვ რომ თემები გააერთიანოს, ან ეს თემა მიახუროს. ახლა რაშია საქმე: ძრავი რომ აღარ გაეშვა, (გამთბარი და რამდენიმე კმ გავლილი მქონდა) ბუქსირით შევიყვანე გარაჟში. იქ კიდევ ზაჟიგანიას რომ გადავწევდი ზუზუნის ხმა რომ შემოდის ხოლმე მაგ დროს და მერე ის ზუზუნი უცებ წყდება, აი ის ზუზუნი არ შეწყდა, არამედ გააგრძელა. (ჩეკი აანთო) ჩავხსენი აკუმულატორი მეორე დილიას უკვე აღარც ზუზუნი ისმოდა. დავაბრალეთ ბენზონასოსს (ზედაპირული დაკვირვებით). ასე რომ ვთქვათ სიმპტომები მივამსგავსეთ. ახლა კიდევ აღმოჩნდა რომ 97–ან ტ/ტბ–ებს განსხვავებული ბენზონასოსები ჰქონიათ. (არად რა კარგად წვავდა ![]() მაინტერსებს შეიძლება თუ არა რომ გარემონტდეს ბენზონასოსი და ენდობა თუ არა ასეთს კაცი? და კიდევ, შეიძლება თუ არა რომ დამცველი იყოს გადამწვარი ან პროვოდი გაწყვეტილი? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(jangula @ 2nd February 2010 - 00:22) [snapback]86008[/snapback] საერთოდ თუ გაურემონტებია ვინმეს ბენზონასოსი??? კი, ოსა 003-მა გაარემონდა ერთი თვის წინ... |
|
|
jangula |
![]()
გამოხმაურება
#3
|
Guests ![]() |
ციტატა(Matador @ Feb 2 2010, 01:25) [snapback]86012[/snapback] კი, ოსა 003-მა გაარემონდა ერთი თვის წინ... კაი მადლობა დამაიმედე ![]() ახლა ამბავს მოგიყვებით და არ დამცინოთ ![]() ერთი სიტყვით მივიყვანე ჩემი ფორიკა ქუთაისის ერთ-ერთ ცნობილ ხელოსანთან. რა ტქმა უნდა ეგრევე შეიკრიბა 4-5 კაციანი კონსილიუმი და დაუწყეს თვალიერება. ამოაგდეს უაკანა სიდენია. არსადა ბენზონასოსის ბოლტები. ბაკი უნდა ჩამოვიღოთო, დაასკვნეს და აწიეს მანქანა ბოლომდის. აღმოჩნდა რომ იმისათვის რომ ბაკი ჩამოიღო უნდა ჩახსნა კარდანი, რაღაც ბრუსკები და მხოლოდ ამის სემდეგ თუ ჩამოიღებ ბაკს. შეშფოთდნენ ![]() მე კინაღამ გული წამივიდა, ამათი ჩამოხსნილი და მერე დაგებული კარდანი რად მინდოდა, ან როგორ დააგებდნენ უკან კაცმა არ იცის... მაშინ ამოვჭრათ (ზემოდან) "პოლი" და ისე მივუდგეთო. კარგითქო-სვა რა გზა დამრჩენოდა. სეადგინეს ნახაზი " და მიადგა ერთი პოლს ამოსაჭრელად. ამოჭრა რაღაც კვადრატი. ქვემოთ კიდევ რაღაც ლითონის ზედაპირი ჩანს. ალბათ ბაკსა და პოლს შორის თუა რამე ჩადგმულიო, აწიეს ისევ ზევით მანქანა. ის ლითონი ბენზინის ბაკის ზედაპირი შეიქმნა ![]() ვუი რა ვქნათო, მაინც ბაკი ყოფილა ჩამოსარებიო. ისევ გადავყლაპე კაპლი ![]() გაბრაზდა ის მწარე მჭრელი და დაიწყო სალონში ჩიჩქნა და აღმოაჩინა რომ ბენზონასოსის გაიკები საბარგულს რომ თერმოიზოლიატორი აქვს იმის ქვეშ ყოფილა მოთავსებული ![]() ჯერ გამიხარდა. მერე გავბრაზდი!........ იქ ამბავი ატყდაა.... ![]() მოხსნეს, შეამოწმეს, არ ვარგაო, სემიცვალეს. 80 ლარი ელექტრიკმა მომთხოვა, 40 ლარი სვარჩიკმა. 100 მივეცი და ერთმანეთში გასწორდითქო. ამას დამატებული 5 ლარიანი ჰერმეტიკა. ხმა არ ამოუღიათ. სამაგიეროდ დიაგნოსტიკა ჩავატარებინე უფასოდ და ამომიგდო რაღაცეები. გაითვალისწეინეთ!... ![]() პ.ს. ჩეკი მაინც ანათებს ![]() |
|
|
![]() ![]() |