![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
რას აკეთებს ეს დეტალი, რა სიმპტომები აქვს როცა მწყობრიდან გამოვა და ვინმეს თუ შეუცვლია ან რაიმე პრობლემა თუ ქონია მასთან.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
xrinco
15 ლიტრი არ არის გასაკვირი ამ პირობებში და იმის გათვალისწინებით რომ არ ვიცით როგორი ტარების სტილი გაქვს... ასევე გარდა ჰაერის ფილტრისა იცოდე რომ იაპონიაში შენი მანქანისათვის ბენზინის ფილტრიც არ შეუცვლიათ... ![]() დიაგნოსტიკამ როგორ ამოაგდო ძალიან მაინტერესებს, ჩეკი არ ანთია, ანუ ძველი დამახსოვრებული კოდი ქონდა ალბათ... თუ დაასბროსეს და მერე 3-4 წუთზე მეტი უმუშავებელ მანქანაზე თქვეს ლამბდა არ მუშაობსო: ციტატა(maxouni @ 3rd February 2010 - 15:15) [snapback]86869[/snapback] ეჭვი მაქვს დიაგნოსტის არაკვალიფიციურობაზე არა მხოლოდ ეჭვი... ციტატა(xrinco @ 3rd February 2010 - 14:37) [snapback]86847[/snapback] ზაზასთან მითხრეს საერთოდ რატომ ეკითხებოდი? ![]() |
|
|
![]() ![]() |