![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
მოუმატებს თუ არა ცხენის ძალებს?
რა უნდა ვქნა CHECK ENGINE-ს რო მანახებს შემდგომ? წვა მოემატება თუ არა? და საერთოდ რა პლიუსი და რა მინისი აქ ამ პროცედურას? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 5th June 2009 - 19:23) [snapback]8743[/snapback] პლიუსი მაშინ აქ როცა კატალიზატორი დაბრედილია ან ჩაშლილია. და ჰაერს არ ატარებს ისე ჩეკმა რომ არ აანთოს მილი უნდა ჩადო და ნახვრეტები ძრავის სიმძლავრის მიხედვით გაუკეთო. ზუსტად არ ვიცი როგორ მაგრამ მასე რომ აკეთებენ ვიცი დაახლოებით მეც ვიცი მასე მაგრამ მაიტნერესებს ვის აქ ამ საქმეში გამოცდილება და რა პრობლემებს შეხვდა ამ პროცედურის გაკეთების დროს? |
|
|
![]() ![]() |