![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
მოუმატებს თუ არა ცხენის ძალებს?
რა უნდა ვქნა CHECK ENGINE-ს რო მანახებს შემდგომ? წვა მოემატება თუ არა? და საერთოდ რა პლიუსი და რა მინისი აქ ამ პროცედურას? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
Attic
ციტატა(Attic @ 5th June 2009 - 20:25) [snapback]8744[/snapback] დაახლოებით მეც ვიცი მასე მაგრამ მაიტნერესებს ვის აქ ამ საქმეში გამოცდილება და რა პრობლემებს შეხვდა ამ პროცედურის გაკეთების დროს 1997 ლეგასი მყავს 280 hp მექანიკა , კატალიზატორი დამებრიდა , ზეთი ჩაიქცა ძრავი რო გამიფუჭდა , კატალიზატორის ნათურა დგას ( ზარიადკის) და ძახილის ნიშნის შუაში , ჩეკს არ მინთებდა , ბოლო დროს საერთოდ აღარ ქვრებოდა, 2 წვერიანი დაჩიკი აყენია კატალიზატორზე, მე მთლიანად მოვხსენი მაყუჩი და ისე დავდივარ , ზლიან დიდი ხმა არ აქვს, კატალიზატორის დაჩიკი ჩახსნილია და არაფერს არ ანტებს რაც შეეხება გაწევას საკმაოდ მოენატა , დავდიბვარ მაყუჩის გარეშე ![]() |
|
|
![]() ![]() |