![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 14:11) [snapback]87439[/snapback] რაღაც ვერ ვპოულობ მაგ ლოგს იქნებ ლინკი დადო. http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...ost&p=78120 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 15:18) [snapback]87481[/snapback] მახო მანდ პირველ ლინკს შაკო კი აწერეია მაგრამ ამ JEY 16-01-2010 19h38m38s ფაილს მაწერინებს აი მეორე ლინკი ჯეი რომ აწერია მკვდარია. რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. შეგიძლია ჩემ ლოგს შეადარო და დააკვირდი Air/Fuel Correction განსაკუთრებით. კიდევ მე დილით ჩავწერე დაქოქვის წინ ჩავრთე და სადღაც 55 გარადუსამდე ეკუ ლამდას საერთოდ არ უყურებს . http://myftp.ge/download.php?id=93BEF0451 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 16:18) [snapback]87497[/snapback] რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. ჰეეე, ეგ გადასარევი ჩვენებაა საქართველოს პირობებში, შანსი არაა 3-4 თვეში იგივე არ მოუვიდეს ლამბდას, მაგ დონეზე გახარმაცებულ ლამბდას არც კი ვაქვე ყურადღებას ![]() მეტსაც გეტყვი და თუ დააკვირდები ბოლომდე ჩადგმულზე ხანდახან უღარიბდება კიდეც, ჩავარდნები აქვს. აი დახირილ ციკლში კი არის ცოტა ზანტი მაგრამ მე მანდ საგანდაშოს ვერაფერს ვხედავ, წყნარად სიარულის მერე ნორმალური რეაქცია აქვს მაგრამ ცოტას რომ აგაზავებ 2-3 წამი უნდება აზრზე მოსვლას. აგერ შაკოს ლინკიც, ამანაც ბუსტი დაკარგა და ვესტგეით ჩახსნილზეც არ უბერავს, მე 0.7 მაინც მაქვს და ამის 0.5-ზე ზემოთ არ ადის http://myftp.ge/download.php?id=512463131 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 19:46) [snapback]87535[/snapback] ჰეეე, ეგ გადასარევი ჩვენებაა საქართველოს პირობებში, შანსი არაა 3-4 თვეში იგივე არ მოუვიდეს ლამბდას, მაგ დონეზე გახარმაცებულ ლამბდას არც კი ვაქვე ყურადღებას ![]() მეტსაც გეტყვი და თუ დააკვირდები ბოლომდე ჩადგმულზე ხანდახან უღარიბდება კიდეც, ჩავარდნები აქვს. აი დახირილ ციკლში კი არის ცოტა ზანტი მაგრამ მე მანდ საგანდაშოს ვერაფერს ვხედავ, წყნარად სიარულის მერე ნორმალური რეაქცია აქვს მაგრამ ცოტას რომ აგაზავებ 2-3 წამი უნდება აზრზე მოსვლას. აგერ შაკოს ლინკიც, ამანაც ბუსტი დაკარგა და ვესტგეით ჩახსნილზეც არ უბერავს, მე 0.7 მაინც მაქვს და ამის 0.5-ზე ზემოთ არ ადის http://myftp.ge/download.php?id=512463131 Manifold Relative Pressure (Bar) -0.51 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 10.2 რა ჭირს მაგ მანქანას უარყოფით წნევებზე Wastegate უკვე გააღო რა გასაკვირია ბუსტი 0.5 მეტი არაა. ჩემ მანქანაზე Manifold Relative Pressure (psi) 6.01 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 0 მხოლოდ 6.5 პსი დან იწყებს ვესტგეიტის გაღებას. მოკლედ როგორც დავინახე პრობლემა მიბმულია Knock Correction (°BTDC) ციფრებთან 0 დან 12 რას ნიშნავს ვერ ვხვდევი ჩემი მანქანის ლოგებში ეს პარამეტრი -5 დან 3 მდე იცვლება აქ კი ფანტასტიური ციფრები ![]() ![]() მოკლედ ტურბინის მექანიკური პრობლემები გამორიცხულია. მოიცა 111993 პოზიცია დააკვირდი ბუსტი მომენტალურად 0 ხდება ????? მერე ისუვ ჩნდება. მახო იდეაა Differential pressure sensor ზე შლანგებს ადგილო ხომ არ აქვს შეცვლილი მაგრა გავს მაგ ამბავს. ციტატა(badri @ Feb 4 2010, 20:02) [snapback]87545[/snapback] ეხლა გადავიკითხე ეს თემა და დავწერ ჩემს გაჭირვებას, მანქანა წვავს ბევრს, 2.0 ტ ფორიკა სტი, რო ჩამოვიყვანე წვავდა 13-15 ლიტრს და ეხლა 20-ს ხოდა ჰაერის ფილტრი ვნახე და ახალია, სვეჩები ახალი დაყენებულია და ესენი გამოვრიცხოთ, ბენზინის ფილტრსაც შევცვლი და ეს ლამბდა რო იბრიდება ან ატრაკებს ჩეკი უნდა აანთოს და ბევრი დაწვას ხო? გაწევაც წესით უნდა მოაკლდეს, ნუ მგონი რო კარგად დადის, ჩეკი არ ანთებს, ანუ კარგად მუშაობს ძრავი, პერებოი არ აქვს, და დიაგნოსტიკა ამოაგდებს ლამბდას მაგის ბრალი რო იყოს? და სანამ ვინმე მკიტხავდით ჩეკის ნათურა შეამოწმეო გეტყვით რო ანთებს ნათურა, ხო და კიდე ზეთი მაქვს შესაცვლელი და ეგ მგონი არ მოქმედებს წვაზე ხო? ლამბდა ნელა კვდება ჩეკი აინთება მაშინ როდესაც ლამდა სულ მოკვდება. 20 ლიტრი ბევრია ვინმე დააყენე მანქანის უკან და კარგათ წაუგაზე შავი ბოლი ხომ არ მოაქვს მაღალ აბაროტზე ვოზდუხამერმა იციცის ასეთი მაღალი წვა. კიდევ უამრავი რამ შეიძლება მოქმედებდეს ცუდი ბენზინი და თუნდაც წნევა საბურავებში ან გაჭედილი სუპორტი. ცოტა გაიარე მერე გააჩერე და დისკის შუა ნაწილს ხელი დაადე ოთხივე თანაბრად თბილი უნდა იყოს თუ რომელიმე განსხვავდება ნახვა უნდა. ჩემი აზრით MAF, სვეჩები ან ბენზინის წნევის რეგულატორი ურევს. დიაგნოსტიკა უნდა ისე ლამბდას პირველი მტერი ტეტრაეთილტყვიაა რომელიც მთავარი ანტიდეტონაციური დანამატია აზერბაიჯანულ ბენზინში. თან სუპერში ეგ პრიადკა გაცილებით მეტია ვიდრე რეგულარში როგორც ვიცი მატო ეკო იფიცება დედას რომ ტყვია მაგათ ბენზინში არ ურევია დანარჩენების პოზიცია დუმილია ...... 150-200 კილომეტრიც საკმარისია რომ ლამდა ტყვიის ფენით დაიფაროს კვდომა დაიწყოს. |
|
|
![]() ![]() |